Avatar uživatele
Pokročilý

Cvičení každý den?

Dobrý den. Chci se zeptat, zda je dobré cvičit každý den, nebo třeba 3 dny cvičit a pak den pauzy, aby si svaly odpočinuly? A mám cvičit to samé pořád dokola, nebo mám vždy přidat něco jiného a různě kombinovat? Chci si do léta zpevnit postavu a zhubnout, tak jestli máte někdo nějaké tipy jak cvičit,uvítám je. Děkuji za odpovědi :)

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Rozcvičku je dobré cvičit každý den. Aspoň si tělo zvykne. Člověk je otrokem svých zvyků . Pokud mluvíte o posilování v posilovně, zde je třeba začínat pomalu a postupně. A je třeba připravit organizmus na cvičení a námahu. Po cvičení je třeba dát si odpočinek. Ale to musí být cvičení, že vás budou bolet všechny svaly. Pak má smysl si jeden nebo dva dny odpočívat. Když to jenom odsedíte, nemá to efekt.
Existují cvičební sestavy, třeba na každý týden. Záleží na možnostech, času, dostupnosti a přizpůsobivosti. Jsou jedinci, kteří provádějí stejné cviky. Při posilování je dobré cvičit každý den jinou svalovou skupinu a za několik dní se k tomu vracet. V posilovnách a fitcentru jsou poradci, kteří vám pomohou vypracovat program a navrhnou, co je pro Vás nejlepší.


Avatar uživatele

Pokud vůbec nevíš, jaké cviky a jakým způsobem cvičit, ptáš se tu zbytečně... Nic o tobě nevíme.
;-)
Zajdi si do fitka a nech si (aspoň) vypracovat treningový plán od dobrého trenérka. A samozřejmě aspoň párkrát cvič pod jeho dohledem - cviky musíš provádět správným způsobem - jinak si spíše ublížíš, než pomůžeš.
___
Obecně - měla bys cvičit švihově (malá zátěž a ´mnoho´ opakování) - ale co přesně to znamená ti řekne právě jen ten trenér, který s tebou bude cvičit...


Avatar uživatele
Registrovaný

Takže, sice neuvádíš skoro žádné info, ale já jsem začal cvičit sice před 2dny, ale zato vím jak na to :) Kombinuj 1 den posilovani a druhy den jizda na rotopedu, ráno jezdi na rotopedu (aspoň 40min) a na druhý den cvič už nezáleží kdy, ale jez bílkoviny, našel jsem nějaké čerstvé motivační video, tak se podívej čeho se dá docílit, takže Baruš den to a den to ku příkladu když posiluji tak Lehsedy,Kliky,Dřepy jsou to základní cviky, nejvíce spalují nohy, tím pádem dřepy, uděláš 12 dřepu pul minuty pauza a tak asi 3-6x Tu je to čerstvé motivační video :) Jsou tam jen holky, ale i muž se na to rád podívá :) https://www.youtube.com/…


Avatar uživatele
Registrovaný

Ahoj, já cvičím 3x v týdnu v posilce. Po, středa, pátek. Podle mě to stačí svaly potřebují regeneraci. Teď se mi po 3 měsících zastavilo hubnutí, tak sjme přibrala do jídelníčku green coffe a zase je to lepší. Brala jsem to tady www.zelenakava-nahubnuti.cz

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1277
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 990
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.