Avatar uživatele
Registrovaný

Cvičební plán do posilky ?

Mohl by mi někdo poradit nějaký efektivní plánek do posilky na objem? Je mi 17,vážím 72kg, měřím 178cm. Nemusíte mi posílat odkazy. Posiluji cca 2 měsíce.
Dále se chci zeptat, jak tento plán využívat? Když budu dělat cviky po,st,pa, tak je mám dělat i další týdny nebo další týden má být jiný?

nejlepší by bylo, kdyby mi někdo poradil třeba přes mail. ► roonie12@email.cz

Odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Na objem je nejlepší zvedat kolem 85% toho, co maximálně uzvedneš tak 3-5krát.
Hlavně jest hodně bílkovin-maso, přílohy by mělo tvořit jen kolem 30% jídla, jogurty, kefír a acidofilní mléko, sýr cottage (snad se to tak píše). To po, st, pá naprosto vyhovuje :)


Avatar uživatele
Zlatý

Nebylo by lepší, kdyby ses poradil s některým trenérem přímo v posilce?


Avatar uživatele
Registrovaný

Já chodím také do posilky. Sice se nesnažím zhubnout ale posílit si kondičku. Já to dělám tak, že si jako první jdu zaběhat na běžecký pás, dále se protáhnu a nakonec jdu na posilovací stroje a cvičím, tak jak mi to vyhovuje. Vytvořila jsem si svůj plán a to ten, že střídám posilování rukou, břicha a nohou. Něco podobného bych ti doporučila aby sis podle svého uvážení a podle toho co potřebuješ také sám vytvořil.


Avatar uživatele
Registrovaný

Já se určitě přidávám k terry. Rada odborníka je vždycky důležitější, než naše :)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 99
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.