Avatar uživatele
Bronzový

Co vlastně většině lidí vadí na autech s automatickou převodovkou ??

Krom američanů samozřejmě, tam je to běžné ale třeba tady v ČR ?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Zvyk je železná košile, to je jedna věc. Auta s automatem mají vyšší spotřebu. Ne už o tolik jako kdysi, ale stále. A naposledy, ale to jen hádám, automatická převodovka je jistě mechanicky složitější než manuální, co je složitější, je také náchylnější k poruše a taky bude dražší oprava.


Avatar uživatele
Bronzový

Teď jsem jezdil pár dní s BMW automatem a naprostá pohoda, úžasná to věc. Nicméně spotřeba opravdu značná ale to nejenom kvůli automatu ale kvůli obsahu motoru. Jediná věc co mě od automatu odrazuje je to, že bych si na něj zvykl a další auto bych už musel koupit zase automat ale to není takový výběr a zase se vracet k manuálu třeba po pěti letech.....no možná bych zapoměl mačkat spojku a řadit.


Avatar uživatele

Dneska už nic...
;-)
Jenom to ti lidé nevědí...
Třeba DSG (s pádly) je mnohem lepší, než manuální řazení...
Ale pokud si to dotyčný nevyzkouší...


Avatar uživatele
Stříbrný

protože mne řídit pořád ještě stále baví a řazení mi nevadí, ani nedělá problémy, tak to, že "nejsem pánem svého stroje"...že za mne auto rozhoduje... .-)


Avatar uživatele
Bronzový

Nevím dle čeho soudítemže většině lidí vadí auto s automatem,ale budiž,je to Váš názor.
Mně nevadí,naopak dovedl bych si auto s automatem představit ve své garáži,přesto že jsem aš děla s manuálem a doposud měl jen manuál!


Avatar uživatele
Stříbrný

O spotřebu se až tak nezajímám,ale co se týče automtických převodovek tak ty moc rád nemám,nejen že je opruz furt startovat na brzdu (P) ale je to složitý, a oprava drahá.Auta si opravuju sám a jelikož mám všechny s manuálem byť mají některý redukci,tak mě nedělá problém si i převodovku opravit kdyby na to došlo.nebylo by to poprvé,ale na automat bych si asi netroufl.Nikdy jsem ho nědělal ale vím že to je velmi složitý.
Jinak já vítám možnost si řadit sám,protože někdy člověk potřebuje jet na lehčí kvalt při vyšších otáčkách a to automat neumožńuje. A vzhledem k tomu že jezdím trucktrial tak jsem z tatry zvyklý řadit a že to u ní není jednoduchý to asi víte,takže nevím jak dlouhy bych si odvykal neřadit.


Avatar uživatele
Pokročilý

Vyšší spotřeba (hlavně díky vyšší hmotnosti), vysoká konstrukční složitost, drahá údržba, celkově vyšší cena vozidla, řidič snadno ztratí pozornost (nebezpečí mikrospánku), u nákladních vozidel problémy s vyjetím větších kopců (řešením je adaptivní převodovka ==> vyšší spotřeba). Celkově automat je mnohem složitější, z čehož plyne, že i opravy a údržby jsou mnohem dražší. Dnešní generace automatický převodovek většinu výše uvedených nedostatků již vyřešila, ale stále je hlavním problémem mnohem vyšší cena vozidla.


Avatar uživatele
Registrovaný

Osobně jsem to nikdy nezkoušel, ale asi by mi vadilo zvyknout si na dva pedály, a řazení ubíráním plynu. Ale možná to není tak hrozné, jak se píše:http://automaticke-prevodovky. eu/…

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 625
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 572
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 218
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.