Avatar uživatele
Zlatý

Co vadí autu v garáži ?

http://www.odpovedi.cz/…
Doplňuji:
Ano vím to. Zřejmě to bude zase někomu vadit.
Víz . Diskuse.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Řeknu to asi takto a to přestože si myslím, že to víte.
V zimním období, když je auto venku, tak je mu defacto nejlépe, jelikož to co na něm zmrzne se nijak neprojeví. Pokud jej však dáte do teplé garáže, zmrzlá a hlavně slaná voda se začne rozpouštět a tato slaná voda nejvíce narušuje karoserii (železné součásti auta).
Pokud není garáž nijak vytápěna, tak je to lepší, jelikož k tomu rozmrzání tolik nedochází.
Opravdu nejhorší je z mrazu a marastu vjet přímo do teplé garáže.
Toto vše samozřejmě platí pokud jezdíte často. Pokud např. v zimě jezdíte jen občas a před úschovou do garáže auto omyjete, nevadí mu to.
Jen doplnění k uvedému odkazu:
Ano, pravda, že při opravách člověk mrzne, ale jen přístřešek je nejideálnější a to proto, jelikož auto je chráněno před povětrnostními vlivy, přestože mrzne, ale ještě jsem neviděl, že by auto pod přístřeškem bylo zasněžené nebo "zadeštěné" tak jako by stálo venku.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

hlavně to teplo

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

Milos55

Ideální je mít přístřešek před garáží, viz. http://garaze-pristresky.cz/…

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

A proč mu vadí teplo ?

Avatar uživatele
Zlatý

mosoj

Auto rozmrzne tak jako tak a je jedno jestli dříve nebo později. Stejně díky soli spodek auta až na extrémní mrazy je stále mokrý.
A že by snad autu vadilo když vyjede z teplé garáže ven tomu snad nikdo nevěří.

Takže zakopaný pes je v tom že teplo působí na reakci kovu se solí jako katalyzátor a urychluje ji. Tedy urychluje korozi, ke které ale stejně dojde i venku ( pokud auto neumyjete)ale jenom to trvá o něco déle ale je to ve stejné míře.
Takže to vyjde nastejno. Ke korozi dojde stejně a ve stejné mohutnosti jak venku tak v garáži jenom venku to trvá o něco déle.

Současným autům to již tolik nevadí, neboť ochrana podvozku je jiné úrovni než dříve a pokud nedojde ke styku solného roztoku
s holým kovem nic se neděje.

Mám teplou garáž i v zimně 14 oC. Od roku 1997 v ní garážuji Daewo Lanos. Letos bylo na technické prohlídce a na podvozku není známka koroze. Pravdou ale je že v zimě když se solí, jakmile oschnou silnice ( 2- 3 dny) jedu do myčky.

 

Zajímavé otázky v kategorii Bydlení a zahrada

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Bydlení a zahrada

Zlatý Drap 924
Zlatý mosoj 860
Zlatý hanulka11 500
Zlatý gecco 416
Stříbrný cukrar 295
Stříbrný elektrikář 247
Zlatý venkovan 237
Stříbrný honza19hk 235
Zlatý Hlada 233
Zlatý marci1 223

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.