Co teď dál ?

Zdravím :) Od září navštěvuji vysokou školu, kde studuji obor strojírenství. Bohužel již teď si začínám uvědomovat, že jsem si vybral obor, který mě absolutně nebaví a chtěl bych přestoupit na jiný (obor jsem si vybral hlavně proto, že na něj šlo spoustu přátel ze střední). Právě teď už vím, na jaký obor bych chtěl jít. Chtěl jsem Vás požádat, jestli byste mi neporadili, co teď dělat ? Půjde ještě teď v říjnu přestoupit na zcela jiný obor na škole, nebo budu muset rok čekat ? A popřípadě, kdybych už musel rok čekat, musel bych se přihlašovat na pracák, nebo bych mohl nějak získat status studenta a chodit jen na brigády ? Mockrát Vám děkuji za všechny odpovědi.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Na škole to nebýval problém. Jak je to nyní nevím, ale vím že se ptáš na nesprávném místě.

Další odpovědi:

Jak píše Mosoj, zde Ti nepomůžeme. Obrať se přímo na katedru, kde bys chtěl studovat. Je polovina října, tak by to snad nemusel být problém, abys mohl studovat to, co bys opravdu chtěl. Přeji Ti, aby Ti to vyšlo.

Bronzový

Status studenta bych vyuzil k nejake stazi nekde v cizine. Jazyk a studium v cizine se v zivotopise vyjima docela dobre. Pak se vratit a zacit novej rok. Mno a pripadne si hledat info a staze k novemu oboru.

Pokročilý

Pokud chceš pouze změnit obor, tak není problém. Pokud chceš změnit i fakultu/univerzitu, tak máš smůlu a budeš to muset zkusit příští rok znovu. Více infa dostaneš na studijním oddělení fakulty, kterou studuješ i té, kam bys chtěl odejít.

Ad JsemTady: Tvůj nápad je tak profláklý, že v prvním semestru tě do zahraničí nikdo nepustí.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Vzdělání a práce

Zlatý annas 2419
Zlatý Drap 1491
Zlatý quentos 1220
Zlatý mosoj 643
Zlatý hanulka11 566
Zlatý gecco 564
Stříbrný ivzez 539