Avatar uživatele
Manyak

Co teď dál ?

Zdravím :) Od září navštěvuji vysokou školu, kde studuji obor strojírenství. Bohužel již teď si začínám uvědomovat, že jsem si vybral obor, který mě absolutně nebaví a chtěl bych přestoupit na jiný (obor jsem si vybral hlavně proto, že na něj šlo spoustu přátel ze střední). Právě teď už vím, na jaký obor bych chtěl jít. Chtěl jsem Vás požádat, jestli byste mi neporadili, co teď dělat ? Půjde ještě teď v říjnu přestoupit na zcela jiný obor na škole, nebo budu muset rok čekat ? A popřípadě, kdybych už musel rok čekat, musel bych se přihlašovat na pracák, nebo bych mohl nějak získat status studenta a chodit jen na brigády ? Mockrát Vám děkuji za všechny odpovědi.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? gagaga před 3817 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Na škole to nebýval problém. Jak je to nyní nevím, ale vím že se ptáš na nesprávném místě.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Jak píše Mosoj, zde Ti nepomůžeme. Obrať se přímo na katedru, kde bys chtěl studovat. Je polovina října, tak by to snad nemusel být problém, abys mohl studovat to, co bys opravdu chtěl. Přeji Ti, aby Ti to vyšlo.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Jsemtady

Status studenta bych vyuzil k nejake stazi nekde v cizine. Jazyk a studium v cizine se v zivotopise vyjima docela dobre. Pak se vratit a zacit novej rok. Mno a pripadne si hledat info a staze k novemu oboru.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
HugoCharles

Pokud chceš pouze změnit obor, tak není problém. Pokud chceš změnit i fakultu/uni­verzitu, tak máš smůlu a budeš to muset zkusit příští rok znovu. Více infa dostaneš na studijním oddělení fakulty, kterou studuješ i té, kam bys chtěl odejít.

Ad JsemTady: Tvůj nápad je tak profláklý, že v prvním semestru tě do zahraničí nikdo nepustí.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek