Avatar uživatele
Mirdas

Co si myslíte o promlčení vraždy ?

Podle mne je to velice smutné zda se v rodině stane taková tragedie, že kdosi vám zavraždí někoho z příbuzenstva, případ se nevyřeší a po letech díky promlčení se ani v případě nově objevených důkazů ( i v souvislosti s jiným případem ) dotyčný již nemůže být stíhán.
Rodina tuto tragedii prožívá znova a hlavně ta bezmocnost.
Co si o tom myslíte a jak je tomu ve světě?
Doplňuji:
-

Nejsem rozhodně odborník v právním světě, ovšem nedávno jsem narazil na zprávu, že policisté v jakési kauze vraždy prověřují a spěchají na nové důkazy, neboť se právě blíží doba promlčení.
Což mne zarazilo a tak proto tato otázka.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? briketka10, marci1 před 3632 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Myslet si můžeme cokoli, ale neni to nic platné. Zde rozhoduje zákon. Je to stejné jako třeba s trestem smrti. Nemusím se zrušením souhlasit, ale stejně nikoho nepopraví. Zde fakta :

pro správnou odpověď na Váš dotaz je nutné nejprve zkoumat, zdali nebyla naplněna kvalifikovaná nebo privilegovaná skutková podstata. Obecně je promlčecí lhůta pro trestný čin vraždy 15-ti letá. Do této doby se zejméná nezapočítává:

  1. doba, po kterou nebylo možno pachatele postavit před soud pro zákonnou překážku,
  2. doba, po kterou bylo trestní stíhání přerušeno.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

také jsem to zažila na vlastní kůži
promlčet se to nedá..v naší rodině
to byla tragédie a basta !

na právo nehledím, jak je to podle něj
mě absolutně nezajímá..

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?zzzzz Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Je to tak, to je prostě tragedie, nedá se na to zapomenout, natož se s tím smířit. Vím o tom své. Já nevím, jak je to ve světě, já jen vím, že policie nedělá vždy vše, co by měla dělat. Vraha mého bratra už hledá tři roky.
Doplňuji:
Vražda není promlčitelná