Avatar uživatele
anonym

Co se dělalo ty 2 roky na vojně ? Leželo se 2 roky v zákopě se samopalem a dělalo se ratatatata?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? fcoop před 4611 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Mistře. Když se narukovalo na vojnu tak jsi šel na dva – tři měsíce do tzv. přijímače.
Když jsem si odpoledne po tzv. zaměstnání sušil výstroj, tak když uschly kanady a opasek tak byly bílé od soli. Přesto za tuto fyzickou průpravu děkuji. Myslím si že to bylo z těch činností nejvíc smysluplné a s největším přínosem.
Přesto jsi byl první rok zobák a mazáci tě válet nenechali ani v osobním volnu.
Silně to dnešním hochům chybí.
Jinak jsem byl jako mechanik letadla a dělal jsem práci jako vojáci z povolání + vojenská příprava s poplachy a pořadovou přípravou případně výjezdy do terénu. Klidně třeba v noci a ráno normálně do tzv zaměstnání.
Takže ne ratatata ale rachota.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
fcoop

Byla to strašná pakárna.Buzerace ze všech stran,mazácká vojna,ztracené 2 roky.
To je jedna pravda.
Druhá,důležitá – chlapeček víceméně dospěl,nic jiného mu nezbývalo.
Dnes to mají hoši lehčí,vojna už není,výsledky jsou všude kolem nás.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Drap

Že by se leželo, to tak pravda nebyla. I když to nebylo zrovna nejpříjemnější strávit dva roky na vojně, tak hodně lidí se tam naučilo i spoustu důležitých věcí.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Už neplatí staré:
vojak leží, alebo beží a keď nebeží, tak sa zakopáva?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
tom004

Ono také záleželo na tom,kdo,kde sloužil.Byl jsem na letišti,naprostá pohoda.Trochu dlouhá služba,hlavně druhý rok dost nuda,ale šlo to.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
MrGandy

Dnešní mládež to vidí jako 2 letou ulejvárnu a dělají si z vojny srandu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lexx