Avatar uživatele
mosoj

Co s takovými doktory ?

Mladá žena 28 let jde na odběr vajíček. 4 hod po zákroku zemře na vnitřní krvácení
aniž by doktoři něco zpozorovali !!!!
Momentální zkušenost z blízkého okolí mé rodiny.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 8Pro koho je otázka zajímavá? annas, anonym, kapka, johana 56, pusinka50, hanny 2, gagaga, anonym před 3221 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Dal bych jim plnou polní, skládací lazaret a hajdy do první linie! To, co se děje v našem zdravotnictví nemá obdobu a soudnictví to samé, protože většinou takové případy odloží a pozůstalí nejsou ničím odškodnění! Upřimnou soustrast, Mosoji!

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
lexx

dyž si uvědomím jakej já jsem inženýr tak mám normálně strach jít k doktorovi…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
pusinka50

Lituji, upřimnou soustrast. Naprosto šílené ☹ Já bych do té nemocnice už nikdy nevkročila:-((( Dala bych to do novin i do televize. Samozřejmostí je trestní udání a vymáhání vysokého odškodného, i když život mladému člověku to nevrátí.:-((

Já také před 8 měsíci měla hodně, hodně namále, a kdyby nebylo jedné jediné doktorky, která měla o svátku na interně v nemocnici zrovna službu a když se na mě podívala, jak je mi zle, nechala mi udělat (oproti mému ošetřujícímu lékaři) úplně kompletní vyšetření krve atd. (o svátku), tak bych už tu asi nebyla, bez přehánění.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Udat,prozkoumat ,prošetřit,pop­řípadě doktora odstřelit,jiná možnost není.
Na co ten pán študoval?,Když nechá zemřít tak mladou ženu,
Doplňuji:
Mosoji ,pokud chceš,zítra po 14 hodině projíždím okolo tvého bydliště,mohu se stavět,dej vědět..
Jugar

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
mosoj

Jugar dík.
Trestní oznámení podáno. Dnes probíhá soudní pitva.

před 3221 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym