Avatar uživatele
Stříbrný

Co s dokladama o zaměstnání?

Před 15 lety jsem vedl celou agendu zaměstnanců-příjem zaměstnanců, výplaty, odvody pojistného.
Nyní jak zaměstnavatel, tak i jeho manželka, která za něj po smrti převzala podnikání oba zemřeli.
Veškeré doklady jsem měl u sebe a stále mám.
Vím, že pro účely důchodu se musí uchovávat doklady po dobu 25 let.
Ale co s nima mám dělat?
Organizace smrtí zanikla, já žádné potvrzení nikomu dát nemohu. Co s tím?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Zůstane ti to jako Černý Petr. Můžeš se ale dotázat ve státním archivu, či komerční spisovně. Tipuju, že ti první o to nebudou mít zájem a ti druzí za to budou chtít peníze.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Obrať se na nejbližší archiv. Pokud personálie nebude přijímat právě tento archiv, tak ti tam určitě poradí, kam je třeba je odeslat.
Žádný "černý Petr" ti nezůstane, ani to tak ze zákona o archivnictví být NESMÍ. Zřejmě nejsi následnmickou společností po organizaci zesnulých majitelů, takže nemáš ani povinnost, ani důvod tyto materiály u sebe mít uloženy.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 669
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.