Avatar uživatele
Tereza123

Co můžu dělat s otcem?

Otec mi dal lhůtu 6 měsíců k vystěhování se z domu. Je mi 18 let a studuji. Existuje způsob jak ho donutit k placení aspoň nějakých peněz po době opuštění společné domácnosti?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 5Pro koho je otázka zajímavá? led, Jahoda, 9 řemesel, pekynka, anonym před 5000 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Miroslavst

Zákon o rodině. Pokud studuješ, jsi stále nezaopatřené dítě. Jeho povinností je tě živit,…
Ovšem neznám skutečnost a vše může být i trochu jinak. Ruku na srdce, proč ti dal lhůtu?

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

pokud řádně studuješ tak je jeho povinnost tě živit,ale pozor mohl bys narazit jestli maš nějake neomluvené hodiny,

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Čarodějnice

Bohužel tento trend se stává více a více.Rodiče si neuvědomují že jsou rodiči.Vím někdy jsou děti na pěst ale nemají co děti vyhazovat z bytu.Musejí je živit ale přispívat jim na cigarety,alko­hol,značkové věci nemusí.Můj závěr dát dítěti co je potřeba,zdali vyžaduje více najdi si brigádu at víš co vše obnáší.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
led

Že ti dal lehotu, znamená, že sa vyhadzov môže zmeniť. Skús sa zamyslieť, prečo k tomu došlo.
Aj keď zákon o rodine hovorí o vyživovaní dieťaťa počas príprave na povolanie, nehovorí nič o spoločnom bývaní. To znamená prispievať na stravu, oblečenie, štúdium, zdravie a ubytovanie, ale nie na zábavu a pod. Takže „zábavu“, alkohol, cigaretky a chlapcov si budeš musieť financovať zo svojich príjmov.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

Dobrý den. Váš otec je ze zákona povinen
vás při studiu finančně podporovat do vašich
26ti let.Obraťte se na právní poradnu. Budete
mít úspéch.---ZAJ-PO

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
eva

To je mi tě teda líto ☹.Měla by sis jako plnoletá studující zažádat u soudu o výživné.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
9 řemesel