Avatar uživatele
Pokročilý

Co mi je? Nevíte někdo?

Dobrý den.
Poslední dobou moc nejím. Nemám chuť. Spím nadměrně dlouho a pak zase nebezpečně málo (3 hodiny denně max.). Pořád se lituji, mám podivné stavy úzkostí, brečím, jsem citlivá. Nic nedělám, přitom mám málo času a nestíhám.
Mám spoustu věcí do školy, ale jako by mi bylo všechno jedno-obvykle je nedělám. Protože se na to necítím, jsem moc unavená, apod. Vím, že by mi to nemělo být jedno, ale prostě se k tomu nedokážu dokopat.
Vážně, celý den nic nedělám a přitom si stěžuji, že nemám na nic čas. Mám naplánováno tolik aktivit, ale všechny je nakonec odkládám... Nevíte, co bych měla dělat?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Promluvte si s psychologem, tohle může být klidně rodící se deprese, může to přerůst až v maniodepresivní psychózu a podobné "radosti". Nepodceňovat.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

málo vitamínů a obvyklá jarní deprese
chybí ti pohyb venku neváhej a po škole
se proběhni okolo bloku jedno kolečko
bude na prokrvení bude stačit :)
dej si to, jako denní pravidlo
a sportem ke zdraví únava tě
přejde..


Avatar uživatele
Zlatý

Zamyslet se sama nad sebou.


Avatar uživatele
Bronzový

Číct to někomu blízkému, ať ti pomůže s nějakým rozvrhem dne a ať ti ho pomáhá dodržovat.


Avatar uživatele
Bronzový

Každý člověk prochází stavy dobré nálady a špatné nálady. Většinou si připouštíme tu špatnou náladu, protože vždy si najdeme něco, co nám vadí, ale abychom měli dobrou náladu, musí být splněno mnoho podmínek současně. Je třeba vyjít ze současného stavu a brát to tak, jaký je. Může nám vadit , že - nejsem hezká, nebyla jsem na dovolená atd, cokoliv, v dané situaci můžeme pouze vycházet z toho co máme, jsme takoví, jací jsme A je třeba tento stav přijmout a měli bychom se snažit dostat se dále. Většinou nám k tomu nepomohou žádné hmotné věci - nahrávky, filmy, knihy, ani lidé nám nepomohou, by sami se musíme rozhodnout, co chceme.
Píšeš, že moc nejíš a nechce se ti nic dělat a máš málo energie. Choď spát pravidelně, jez pravidelně. Tvoje tělo musí pracovat a bude pracovat jen tehdy, když bude v dokonalém stavu. Pak můžeš mít stavy úzkosti, nebo jiné, Máš naplánováno mnoho aktivit, ale některé neděláš, nebo nechceš dělat. Nezáleží, kolik toho uděláš, ale abys byla v pohodě. Když budeš v pohodě v dobré náladě, uděláš všechno a bude tě to bavit, ale to musíš chtít ty sama, nikdo tě k tomu nedonutí. Můžeš mít špatný pocit, že neuděláš jednu věc, ale dalších pět uděláš v pohodě. Měla by ses odměnit a ne trestat. Ale zase se netrestej a neodměňuj pořád. Jsi pánem svého času, na tobě záleží, jak to využiješ. Pokud nedostaneš energii do těla, nemůžeš ji vydat. Dodržuj pitný režim. Když tě bolí hlava z nedostatku pití, nechce se ti nic dělat. Návštěva doktora, je až to poslední a užívání prášků nedoporučuji, pokud existuje jiná možnost.
Když si budeš říkat, že jsi unavená, atd. Vždy si najdeš nějakou výmluvu - omluvu a máš vyhráno. Existuje ale zákon. Buď máš výsledky, nebo výmluvu. Buď se naučíš anglická slovíčka, nebo si vymyslíš mnoho výmluv, proč ses je nenaučila. A tak bych mohl pokračovat s další věcí, úkolem, které máš - to je pro tebe práce.
U každého úkolu si řekni. Co by se stalo, kdybych to dokázala udělat? Jak bych se cítila? Co je příčina, co mi brání v tom abych to udělala? A takových otázek si můžeš položit mnoho. Já to nezvládnu, ale ta hloupá Zuzana to v pohodě stíhá atd.
Pamatuj, že vždy budou lidé v něčem lepší než ty, a ty jsi zase v něčem lepší než někdo jiný. Ale nikdo nezůstává stát na místě, jde se dál. Jak se díváš na život, na svět. Třeba je život jako hra, jako odbíjená. Chvíli máme míč my, pak ti druzí. Máme bod, ztrátu, občas spadneme, vyhráváme i prohráváme, ale v daném chvíli jsme jeden celek. Když si stoupneš, budeš se dívat do země a myslet na vše špatné, dostaneš se do deprese. Když ale se narovnáš usměješ a vykročíš vesele, vše bude OK. Držím palce. Je to na Tobě.


Avatar uživatele

Nejsem psychiatr nebo něco podobného ale zní to dost nebezpečně, měla by si se asi nejspíš vyhnout hlavně stresu a podobným záležitostem... chce to odpustit páru a na všechno zapomenout a postupně si dávat malé cíle a dosahovat jich a postupně si tak srovnat psychiku ... jestli nedokážeš setrvat u jedné myšlenky a pořád skáčeš tam a pak zase jinam tak to není asi moc v pořádku... jestli si nedokážeš pomoci sama tak to snad zvládnou psychiatři a jiná banda...


Avatar uživatele
Registrovaný

jdi k odborníkovi!!!!


Avatar uživatele
Pokročilý

Kromě deprese a jarní únavy, jak tady všichni píší. můžeš být i chudokrevná. Ať ti lékař udělá nejdřív testy na anémii. A nech si změřit tlak. Pokud máš hodně nízkej, může to být i tím. Teprve pak bych řešila psychologa.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.