Avatar uživatele
samicek333

Co mám napsat do životopisu?

Dobrý den, hledám si nějakou brigádu a když jsem zkusila někam napsat, odpověděli mi, že jim mám zaslat životopis. Jenže já nevím, co bych jim tam měla napsat, teda vím, co by v životopisu mělo být, ale studuji na střední škole, žádné zkušenosti v tom oboru nemám, nevyzkoušela jsem si žádné zajímavé práce, jen takové maličkosti a spíš jednorázovky, které je nejspíš nezajímají (a vůbec se netýkají toho oboru). Můžu jim tam tak akorát napsat, kam jsem chodila na školu, co studuju teď a možná zmínit koníčky (ty se prý můžou udávat, ale nikoho nezajímají), takže vlastně skoro nic. Nevíte, co bych do toho životopisu měla naspat, nebo jak jim tohle nějak slušně sdělit? Přijde mi hloupé, odeslat jim poloprázdný životopis.
Děkuji předem za každou odpověď.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3281 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

„ušijte jim to na míru“,nejlépe podle vzoru třebas ve wordu.
https://www.go­ogle.cz/search?q=%C5%BE­ivotopis+vzor&i­e=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&e­i=51JCVcu5M9jlau­OPgJgO

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ratava

… napiště pravdu, proč si vymýšlet?

Jste-li studentka, ani nikdo nebude (snad) očekávat závratnou praxi. Zmiňte své jaz. schopnosti a pod. Určitě i své zájmy, nic tím nezkazíte, naopak, jsou-li neobvyklé… a klidně i nějaké ty „nezajímavé jednorázovky“, oni si tu „(ne)zajímavost“ přeberou sami… a když nic jiného, nebudete za studenta- lenocha…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Lamalam

Zkus napsat pravdu, smyšlenky nikoho nazajímají a snadno na ně přijdou.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lexx