Avatar uživatele
SellLolAcc

Co mám dělat, když …

… jsem zkoušený ve škole z předmětu, do kterého jsem se učil spoustu času a umím to na 90%. Paní profesorka má samozdřejmě podrážděnou náladu (to je prostě zákon schválnosti), a tak rozdává samozdřejmě „ůžasné známky“. Např.: … přijdu k tabuli bla bla bla … odejdu s dobrým pocitem (nepište, že dobrý je za 3 pls), ale známka tomu neodpovídá (přičemž jsem odpověděl 7 z 10 otázek (ty 3 nebyly nijak zásadní, ale zbytečné taky nebyly), příští týden byl zkoušen další student, samozdřejmě to byla naše paní profesorka usměvavá, snažila se být vtipná atd atd. Dala 2 otázky, poté s radostí pověděla : ,, Jééé ty ses to vážně perfektně naučila, tak se posaď.´´

Tak otázka zní: Da se s tím něco dělat, nebo budu muset mít prostě to štěstí a bude to 50 na 50, že přijde s úsměvem na tváři a doufat že ji nebudu mít na 4 roky?

PS : nejsem problémový student, ale zase ani tak aktivní v hodinách
Doplňuji:
No jo, ale jak jí to mám říct? Nebo to mám jít dokonce za ředitelem? Já jen abych neměl problémy pak ty další roky…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4507 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Sůwa

Druhou střední školu jsem absolvovala dálkově ve svých 40 letech. Z předmětu zvaného „beton“ mohl mít – jedničku nikdo, dvojku až trojku jedině muži v obleku s kravatou a v bačkorách a nejhůř jsme na tom byly my ženy zhruba ve stejném věku jako kantorka. Měla jsem dokonce na jednom vysvědčení 7 x výborně a kouli z betonu – to si chodili ostatní kantoři xeroxovat. Na mou poslední zkoušku z toho pololetí se přišel podívat zástupce ředitele, co jsem to za exota, ale dopadla jsem opět na výbornou, jen křivka připomínala pilu, jak se mi třásla ruka. Když jsem po maturitě stáli proti sobě my žáci a kantoři, tak mne napadlo, že já už svoje místo v životě mám, ale ona bude blbá do konce svých dnů.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
lexx