Pokročilý

Co jste za povolání ?

Co jste za povolání a co by jste chtěli být ? Já jsem student :D A chtěl bych být .... milionářem :D

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

učitel v jazykovce, překladatel. Chtěl jsem být spisovatelem, to si plním ve volných chvílích, tož doufám, že mi ta bezmála třísetstránková kniha i jednou vyjde ;{)=

Další odpovědi:

Zlatý

Já chtěla být učitelka, nyní jsem obchodnice a věčná studentka. Uvidíme co bude dále.

Zlatý

Už jsem to zde jednou psala jsem ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE ted momentálně na mateřské a dělám mému manželovi daně vypisuji mu smlouvy, faktůry,papírování, a vše kolem jeho podnikání.
Když jsem byla malá chtěla jsem být zdravotní sestra protože ráda pomáhám druhým lidem.Doma mě mé sestry říkali ctihodná sestro.

Stříbrný

V dnešni době milion nic moc.

Bronzový

noo, já jsem zatím "pilný" student, ale nejspíš ze mě bude programátor, takže až uslyšíte o mém "OS Spice" tak je to můj operační systém. No ale chci být lepší než ty, chci být multimiliardářem..:)))

Bronzový

Jako děcko jsem chtěla být zedníkem a taky ještě pracovat v obchodě.Aniž bych to plánovala-ve všech oblastech se dnes pohybuju.

Bronzový

Já jsem zatím zdravotní asistent a dál se specializuju na obor, který mě velmi zajímá - porodní asistentku.

Zlatý

Jsem sekretářka ve německé firmě. Před dvěma lety jsem byla i na týden v Rakousku, ale tam se mi to nezamlouvalo tak jsem šla do Německa. Zatím jsem na dovolené, ale co nevidět opět našupitám do práce. Chtěla jsem být modelka nebo pracovat v obchodě. To se ale nesplnilo. Možná ale půjdu pracovat k mojemu muži do Prahy a být jeho sekretářka. Bylo by to fakt supr a navíc by jsme nebyli přes polovinu republiky od sebe. Uvidíme. :-)

Pokročilý

Kdysi jsem chtěl být kosmonautem. Teď jsem študentem a chtěl bych být spisovatelem, škoda jen, že to asi nejvyjde. Se studiem po gymnáziu jsem poněkud bezradný.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.