Avatar uživatele
Jan.D

Co je to laryngitida ?

Dobrý den, už týden jsem trpěl pocitem staženého hrdla, navštívil jsem tudíž lékaře, který mi oznámil, že mám laryngitidu, mám brát antibiotika na tři dny.Ted už tři dny uplynuly, ale já stále cítím po osmé hodině večerní stažené hrdlo, nevíte co by pomohlo ?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, anonym před 5015 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Zánět nosohltanu.

Ano je to ten nosohrtan. Spletl jsem se.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
iceT

vazne onemocneni hrtanu

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
panenka

Laryngitida (laryngitis) je bakteriální zánět hrtanu (hlasivek). Jedná se o velmi závažné onemocnění a v některých případech může způsobit dokonce i smrt pacienta. Akutní stav, který může napáchat velké škody na zdraví ba dokonce ohrozit i život se týká převážně dětí do 3 let. Čím je dítě mladší, tím závažnější může být průběh onemocnění. Laryngitida vyžaduje včasnou lékařskou péči a nezřídka končí i nemocničním ošetřením.

Zdroj: http://www.po­jistenezdravi­.cz/laringiti­da

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
anonym

laringida je prevazne detska nemoc,je to zanet hornich cest dychacih,u deti se vytvori husty hlen ktery nemaji silu vykaslat a to ja laringida,bez vcasne lecby se muze dite i udusit,dospeli nemaji takovy prubeh,je to z nachlazeni,ale i tak radeji navstivte lekare

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ReHu

Doktor tě viděl a nepomohl ti a po nás chceš pomoci na dálku po popsání příznaků na 3 řádcích?
Třeba to může někdy trvat déle než 3 dny.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
martina1