Avatar uživatele
w1

co je to comonreil

jaky je rozdil mezi naftovým čerpadlem a comonreilem

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 5074 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Na uvedené stránce najdete rozdělení motorů a jejich charakteristiku.

Druhý nadpis – Naftové motory. Zde se dozvíte, jaký je rozdíl mezi klasickými soustavami a Common Rail.

Cituji: Rozdíl je v tom, že klasika má otvírání vstřikovače mechanicky nastaveno přepětím pružiny ve vstřikovači a množství paliva se mění ve vstřikovacím čerpadle. Common Common Rail má elektronicky otvírané vstřikovače a množství se mění dobou otevření vstřikovače a tlakem paliva v zásobním vedení (railu). Specifickou naftovou soustavou je systém čerpadlo tryska (PD). Je to spojení vstřikovacího tlakového elementu se vstřikovací tryskou v jeden celek. Napájení tohoto vstřikovače obstarává tandemové palivové čerpadlo poháněné od motoru. Tlakování jednotky provádí vačková hřídel která zároveň otvírá ventily motoru. Doba vstřiku a tlak vstřikovaného paliva je řízen elektronicky.
Více na:
Doplňuji:
Kokotěnko, když pochybujete, uveďte zdroj. Najdete v něm totéž.

Zdroj: http://www.h-diag.cz/news/motory-zakladni-rozdeleni-car/

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
kokoťenko

Je to skoro ono,ale radši by jsem hledal přesnou definici.Odkaz od Annas není dost správný.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek