Avatar uživatele
anonym

Co dělat v mém případě? Práce nebo sen?

Dobrý den, mám otázku ohledně zdravotního, případně sociálního pojištění. V této době studuji pátým rokem na gymnáziu, ale tenhle rok už neprolezu do dalšího ročníku – a to hlavně kvůli klavíru. Před několika lety si otec pořídil klavír a já jsem mu od té doby propadl. Věnuji mu vše ze svého volného času, a když jsem uvažoval o budoucnosti, věděl jsem že to bude právě klavír. Můj sen je dostat se na konzervatoř a vystudovat jí, možná potom jít i na vysokou. Ale jelikož jsem na klavír začal hrát takhle pozdě, budu se muset ještě minimálně dva roky učit techniku. A to se blížím ke své otázce. Je mi 16 a rád bych se ty 2 roky učil doma, protože teď chodím na 9 hodin do školy, vracím se unavený a rozladěný a nemám čas ani na teorii. S radostí bych to tak udělal, jediná překážka je ale pojištění, které by za mne v případě, že nebudu studovat, už neplatil stát a to se rodičům vzhledem k naší finanční situaci moc nelíbí. Myslím že by jsme mé pojištění ještě utáhli, ale nerad bych ztěžoval situaci rodičům. Je zde něco co můžu udělat abych rodičům pomohl a zárověn se mohl věnovat klavíru? Pokud jste dočetli až sem, děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? poa.li, chudst před 4714 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Terryle

Ahoj, to je docela těžká situace. V první řadě asi je potřeba vědět, jestli na uměleckou dráhu vážně máš – předpokládám, že chodíš do nějaké umělecké školy, kde by Ti snad mohli říct, jak na tom jsi a jestli má smysl do snu vrážet tolik energie a času. A pokud jsi samouk, tak zkus někoho dobrého aspoň požádat o názor – ať si poslechne, jak hraješ, a řekne, jestli se snažit máš nebo ne.