Avatar uživatele
Pokročilý

Co dělat s bolestí zad?

Bolí mě úplně spodní část zad, jakoby v sedací části.Logicky hlavně, když sedím. Máte někdo zkušenosti? Co pomáhá proti bolesti této partie kromě masáže a prášků?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

- lepší židle, kvalitně polstrovaná (nesmíte jí prostě prosednout až na tvrdý podklad)
- změna polohy (ze sedu jit občas do stoje či si lehnout např. na břicho)
- místo židle klekačka nebo míč
- vhodné cvičení zad a hýždí
- střídat aktivity = nesedět tak dlouho v kuse

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

mně na toto pomáhá balanc na míči i u pc a také rozhýbat na rotopedu


Avatar uživatele
Zlatý

NAUČIT SE PLAVAT !!!

a chodit do bazénu a plavat ZNAK, ale SPRÁVNĚ stylově a NE hrabat jako pes.


Avatar uživatele
Stříbrný

Já bych doporučoval cvičení.


Avatar uživatele
Zlatý

Správne sedenie. Možno si spomeniete, že v škole ste pri sedení mali ruky za chrbtom, držali chrbát vystretý.
Je veľmi dôležité si upraviť stoličku tak aby nohy boli opreté celým chodidlom o zem a neťahali telo k zemi. Ďalej opierka chrbta, telo nemá byť zhrbené ale vystreté s opretou bedernou časťou chrbta. Lakte by mali byť na úrovni pracovnej dosky stola.
Ako žene navrhujem (u muža si to neviem predstaviť) prípadne širší pás, šerpu, možno aj korzet, ktoré držia driek vystretý. Ak pracujete na počítači majte obrazovku dvihnutú do úrovni očí, neskláňajte sa k nej. Pomáha to.
http://edi.fmph.uniba.sk/…
skopirujte si oba riadky do vyhľadávača
http://www.ldseating.com/…
https://www.google.com/…


Avatar uživatele
Zlatý

Půl litru rumu na ex - potom bude bolet hlava a žaludek. Záda přestanou.
V horším případě zajít na rehabilitační oddělení a poprosit o prohlédnutí a naučení protahovacích a posilujících cviků.


Avatar uživatele
Bronzový

Jestli to není způsobené nějakou nemocí,jako třeba nemoci ledvin,nachlazení,od nošení bederních kalhot,špatným seděním(pomáhá teplo,zahřívat,ledvinový pás i na spaní),tak to bude namožením,nebo jednostranným zatížením.V tomto případě pomůžou protahovací cviky,jóga strečink atd..
http://www.fitlife.cz/…
Vždycky nás učili: cvičením břišních svalů,posilujeme i svaly zad v křížové partii,posilováním těchto svalů zpevňujeme svalový korzet v pase a kříži a zabraňujeme bolesti zad.


Avatar uživatele
Registrovaný

cvičit třeba i na gymnastickém míči to pomohlo mě (pilates) nebo jukni sem také je to dobré pokud tě to zaujme mohu ti poslat obsah http://ostatni.bazos.cz/…


Avatar uživatele
Registrovaný

Cvičit. Eventuelně hledat psychické příčiny - strach, stres, vztahy; posílit ledviny.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1608
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1281
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.