Avatar uživatele
pizlicka

Co dělat, pokud zjistíte, že někdo podniká, a nema živnostenské oprávnění?

Znamy pracuje jako kameraman, svatby, hody, a ted zjistil, ze jeho exmanželka si vytvořila stranky, na kterých se prezentuje jako kameramanka, ale za polovicni ceny, nez ma on. Porad si myslel, ze je to legrace,a nyní zjistil, ze na FB prezentuje video-z hodů, takze opravdu hrozi, ze mu postupne vezme práci – přetahne obce, kde toci on hody, na svou stranu. Zaroven ji plati alimenty. Co v takovem pripade delat? Nahlasit,ze nemá zivnostensky list? Na svých strankach ona totiž prohlasuje,ze tuto praci dela DOSUD. Dekuji za rady. Mě to nepohoršuje,jen se ptám za něj, protože prisel s tím za mnou. Ale i tak děkuji 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3108 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Odpoveď byla označena jako užitečná

měl by jí sám dohonit zákon. to má snad falešné razítko na účtenkách? pokud je nevydává, tak je to otázka času, až narazí.

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?pizlicka Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Quimby

Samozřejmě můžeš dát podnět finančnímu úřadu a on to už prověří. Ovšem zbavovat se takto konkurence nebo to dělat kvůli minulým vztahům mi přijde silně ubohé. Když to dělá někdo stejně dobře za polovinu ceny, tak na tom není nic špatného a člověk, co se toho bojí by se nad sebou měl zamyslet.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
lexx

nevšímat si toho, je to jejich soukromá věc

pokud na někoho nabonzuješ úřadům tak dotyčný se to stejně dozví kdo v tom má prsty a v konečném dopadu se obrátí proti Tobě

Upravil/a: lexx

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Emefej

Nedělej nic, ať si vyřeší oni dva. Ale jestli tě to skutečně pohoršuje, můžeš to udat.

Upravil/a: Emefej

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Jak může vědět, že živnost nemá ? U obcí by byl problém proplatit.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
pizlicka