Avatar uživatele
Registrovaný

Co dělat, když mi nebyla uznaná reklamace pantoflí?

15. 4. 2010 jsem si ve zdravotnické prodejně koupila zase opět po delší době zdravotní pantofle, vydržely 3 měsíce a začaly praskat pásky v ohybu, vyměnili mi je za jiné dne 18. 8. 2010. Jenže tyto mi vydržely opět cca tři měsíce a začaly mi opět prskat pásky v ohybu, jenže nyní při reklamaci mi nebyla uznána a prý je to normální, že koženka při ohybu praská. Prý nezáleží jestli ji nosím tři měsíce nebo rok a tak nárok na reklamaci mi zamítli. Zdravotní boty ze speciální prodejny za 360,0 Kč mi vydržely pouze tři měsíce, což je docela síla - luxus, který si nemohu dovolit kupovat každý tři měsíce. Poradíte co dál?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Myslím,že byste měla nárok zboží reklamovat třikrát,podle reklamačního řádu, aspoň to tak vždy bylo.

Také si kupuji zdravotní pantofle, avšak kožené, věřte,že se to vyplatí -nosím je třeba 2 roky -jsou dražší, ale kvalitní,hlavně kůže se povolí podle nohy.
Já bych trvala na reklamacipodle reklamačního řádu a po té bych si připlatila na kvalitnější zboží.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Kupuju pantofle v trznici a vydrzi mnohem dele..Vymluva "ze je to normalni" fakt normalni neni..vztahuje se na ne normalni zarucni lhuta.Ale pockejte na Standu az se pripoji,ten Vam da odbornejsi odpoved


Avatar uživatele
Zlatý

Buď ČOI nebo DaS.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1814
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 668
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 453
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 389
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.