Kdyby šlo o nějaký ´speciál´, pak by se, snad, mělo cenu zabývat
chipováním nebo úpravami sání (příp. výfuku) u tak starého motoru (ale
to by tě zase nezajímaly emise a asi ani spotřeba, že?).
Sání – jasně, pokud použiješ kapacitnější filtry sání (a budeš je
udržovat čisté), pravděpodobně snížíš ´dušení´ motoru v mezních
podmínkách (běžně stačí udržovat v čistotě filtr a kupovat kvalitní
vložky). No – tato úprava každopádně neublíží, otázkou je, zda se
finančně vyplatí (už jen tzv. sportovní vložky nejsou levné, pokud bys
překopal celé sání na ´leštěné vnitřky´, vůči ceně auta se
nedoplatíš).
Chipování – potenciálně vždy zvýší spotřebu (a tím i emise),
jenže záleží i na dalších úpravách a podmínkách provozu. Navíc
se – potenciálně, přiblížíš poškození motoru (zvýšení tlaků,
teploty, otáček…) – takže je otázkou, zda je vhodné takovou úpravu
dělat bez generálky motoru.
___
K čemu to chceš?
0 Nominace Nahlásit |
Otázka nemá žádné další odpovědi.
U otázky nebylo diskutováno.
Nový příspěvek