Avatar uživatele
Zlatý

Čím se vyznačuje karoserie SUV? Hlavní rozdíly oproti limuzíně či kombi. Lze interier upravit na lůžko? Díky.

Nějaké fotky jsem viděla, ale moc to nepomohlo.
Doplňuji:
Právě, že mám kombi a spaní je v pohodě. Budu potřebovat změnu a tak mě to zajímalo. Poslední dobou o SUV slyším čím dál častěji.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Tak rozdíl je v tom, že je vyšší, takový nepovedený off-road, někdy má 4x4, někdy ne. Může být větší, nebo menší, záleží na značce. No a co myslíte přesně tím lůžkem, to nechápu. Já mám kombi a vyspíme se tam úplně v pohodě, když sklopím zadní sedačky.
Doplňuji:
No tak záleží na tom, jak velký vůz si pořídíte, jestli menší, nebo větší, možná by vám mohlo vyhovovat nějaké větší MPV,,,

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Obecně celková výška a délka karoserie by měla bát větší, než kombi. Takře i lůžková úprava prostornější. Hlavni devízou SUV však je větší výška podvozku a pohon na všechna 4 kola, takže lepší průchodnost náročnějším terénem..


Avatar uživatele
Zlatý

SUV je zpravidla o trochu větší, hlavně vyšší než klasický kombík. To se projevuje ve stabilitě v zatáčkách a za větru. Zpravidla mají tzv pohon 4x4, ale ve své podstatě až na nějaké výjimky dražších SUV zabírá jen jedno kolo na přední, jedno na zadní nápravě, protože nemají uzávěrky náprav. Je o dobré tak na polní cestu, občas za rok na nějaké náledí. Ale běžné SUV je jen na vyjetí po trochu kluzkém povrchu, na brzdění a zatáčení je to prakticky stejné jako klasika. Naopak s ohledem na větší hmotnost je to kolikrát horší.
Je to móda, leckdo si myslí, že je v něm bezpečnější. Měli jsme doma poměrně kvalitní značku, ale vrátili jsme se ke klasickému kombiku kde elektronika při prokluzu přibrž´duje klouzající kolo. Když je zle, nasadí se řetězy, ale to je drobnost. U klasického kombíku spotřeba nižší, je svižnější, méně náročný na údržbu a celkově nižší pořizovací náklady. To co ušetříme proti SUV, při výletech nikdy v hotelích neprospíme.
V práci něco jako SUV používám. Nemám s ohledem na druh práce jinou možnost než takový typ auta. Když jedeme z domu oba za sebou, nemám na kombíka žádnou šanci mu mimo dlouhé roviny stačit, přestože motor má skoro o 60 koní víc. V zatáčkách je proti klasickým autům víc nestabilní.
Doplňuji:
Pro jendu:
Zajeď se někdy podívat k mateřské škole, a nebo k nějaké základní mezinárodní škole. SUV tam uvidíš mnoho před zahájením a po ukončení vyučování. Pro 30 kg dítěte tam jezdí přes dva tuny železa a umělých hmot.


Avatar uživatele
Bronzový

Dnes jsem pochopil,proč jsou tyto vozy tak oblíbené u střední generace.Náhon na všechny čtyři,bytelnější konstrukce,možnost lůžkové úpravy a tmavá skla.Na každé odbočce do lesa a vedlejší silnici,tyto vozy potkávám.Je to únik od manželského stereotypu,blížící se jaro,nebo snad poslední záchvěv mužnosti u obtloustlého plešatého podnikatele?Potkávám teď tyto auta všude v lese,drze zaparkované i v zákazech vjezdu.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 626
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 573
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 218
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.