Čím natřít umakart ?

Zdravím, pořídila jsem si starší byt a ráda bych zvelebila alespoň koupelnu. Vydala jsem se na nákup barvy určené na umakart do Baumaxu. Upozorňovala jsem, že to bude kolem vany, tudíž v kontaktu s vodou. Tam mě přesvědčili, že mám koupit Remal protiplísňový. Mám ho ve dvou nátěrech a teď mi bohužel od vody vlhne. Můžu to něčím přetřít, nějaký voděodolný...vrchní lak ? Jsem laik a pitomec, že jsem do toho Baumaxu vůbec lezla :( Dá se s tím vůbec něco dělat ? Děkuji
Doplňuji:
Je to přesně tento: http://www.remal.cz/…

Já se opravdu těch chlapů v Baumaxu ptala, jestli stačí jenom tohle. Ubezpečovali mě, že ano. Obrousila a odmastila jsem umakart a natřela dvě vrstvy tohoto Remalu, jak mi poradili. Nejradši bych jim to teď omlátila o hlavu...jestli to budu muset smývat :(

Odpovědi:

Zlatý

Nejlepším řešením by zřejmě bylo celý umakart obrousit, řádně odmastit a pokud chceš nátěr, tak použít akrylátovou či silikonovou fasádní barvu.

Zlatý

Bože můj, snad ne Remal co by malířský nátěr ! Poklud ano, tak ten by měl jít umýt !! Pak jakoukoliv matovou barvu , akrylátovou či syntetickou, ovšem je třeba použít nátěr základní barvou. Natírat pomocí válečku nikoliv štětcem !!
Doplňuji:
No když to nesmyješ, smyje se to samo.

Diskuze k otázce

nicolitos

Je to přesně tento: http://www.remal.cz/…

Já se opravdu těch chlapů v Baumaxu ptala, jestli stačí jenom tohle. Ubezpečovali mě, že ano. Obrousila a odmastila jsem umakart a natřela dvě vrstvy tohoto Remalu, jak mi poradili. Nejradši bych jim to teď omlátila o hlavu...jestli to budu muset smývat :(

Zajímavé otázky v kategorii Bydlení a zahrada

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Bydlení a zahrada

Zlatý Drap 924
Zlatý mosoj 860
Zlatý hanulka11 500
Zlatý gecco 416
Stříbrný cukrar 295
Stříbrný elektrikář 247
Zlatý venkovan 237
Stříbrný honza19hk 235
Zlatý Hlada 233
Zlatý marci1 223

Zobrazit celkový žebříček

Facebook