Avatar uživatele
Bronzový

Chut kovu nebo mydla.

Obcas se u mne vytvori chut kovu a nebo mydla. Drzi mne to po dva dny a pak to odezni aby se to vratilo. Je to neprijemne.Dekuji
Doplňuji:
Cim to muze byt,jine priznaky nemam,co se tyce chuti.Trva to uz pres mesic.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Illines, na jiné stránce podobná otázka.

IOtázka : Co může způsobovat pachuť kovu?
Jaké jsou hlavní příčiny tzv. kovové chuti v ústech pacienta?

Odpověď:
Většinou jde o důsledek poruchy chuťových smyslů (dysgeusia), např. při dehydrataci ovšem také může být ukazatelem nějaké závažné poruchy např. centrálního nervového systému. Rovněž po odeznění anestezie či vlivem některých léků např. tetracyklinu může dojít k porušení chuťových buněk. Trvalé odchylky chuti mohou být způsobeny kovovou ústní náhradou, kdy dochází k její korozi. Amalganové výplně v kontaktu se zlatem mohou urychlit korozi s výsledkem kovové chuti v ústech.
http://www.dentalcare.cz/…

O chuti mýdla jsem nic nenašla. Ještě se podívám, ale divné chutě mohou souviset i s nedostatkem některých minerálů.


Doplňuji:
Prvek selén. http://www.klubzdravi.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele

Illines, prošla jsem si na netu řadu textů na toto téma a odpověď je jednoznačná - buď vypadlá plomba, nebo anemie, která mohla vzniknout po nějaké léčbě nebo při infekci v trávicím traktu.
Chtělo by to odborné vyšetření - nejspíše gastroskopii. Než se vypravíš k lékaři zkus si vypomoci žvýkáním kousku celé skořice, nebo lékořice. Obojí má pozitivní účinek na potlačení nežádoucích pachů i na trávení samotné.


Avatar uživatele
Zlatý

Tak to neznám ......a co to vyvolává?
Nezkoušela jsi pátrat zda je to po nějakých potravinách .....


Avatar uživatele
Bronzový

Viděl jsem vaši otázku o Paracetamolu. Možná, že je to nějak spojeno. Přemíra léků může vyvolávat divné věci.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Bronzový

Illines

Hanulko,patrala jsem a hlidam se co jim,ale i kdyz mam jednodenni ocistu v tydnu,chut je take takova.

Avatar uživatele
Zlatý

hanulka11

Napadá mě nemohlo by to být z vody? Jakou máte vodu ,nemáte příliš tvrdou - nepoužíváte na změkčení nějaké produkty????????????
Třeba bude mít někdo podobnou zkušenost....

Avatar uživatele
Bronzový

Illines

Voda je tu fakt dobra,jsi hodna Hanulko,ze me smerujes.

Avatar uživatele
Bronzový

Illines

Ocko dekuji,zuby mam zdravy,ale priklanim se k zazivacimu traktu,skocim na vysetreni.

Avatar uživatele

anonym

Uděláš to správně. Pokud jde o zdraví, víš dobře, že ty zdejší rady moc pozitivně nehodnotím. Co může být jasné u jednoho člověka, může být úplně o ničem u druhého. Zdraví máš jen jedno, tak si ho pořádně opatruj.
Já začala mít problémy po téměřž třech letech kvůli léčbě antibiotiky. Začalo to také pachutěmi. Nakonec jsem se důsledků dlouhodobé léčby antibiotiky zbavovala skoro 4 měsíce. Imunitu mám v háji a jsem zvědavá, kdy se pořádně znovu postavím na nohy. Drž se a zbytečně to vyšetření neodkládej.

Avatar uživatele
Zlatý

annas

Problémy se zažíváním způsobují nedostatek minerálů. Mám energeticky oslabená játra a žlučník, tím problémy s minerály, které souvisejí s játry - železo, zinek, musím doplňovat i vitamín A. Ale pachuť žádnou necítím.

Avatar uživatele
Zlatý

hanulka11

tak jsem Illines hledala asi to zapřičiňují někaé minerály buď ti chybí nebo přebývají přečti si zde

http://www.mineralstones.cz/…

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.