Avatar uživatele
anonym

chtěla bych notebook a nevím který si mám vybrat , jestli notebook s numerickou klávesnici(který je lehčí) nebo bez .

Studuji na VŠ a chtěla bych si koupit notebook, já bych chtěla s numerickou klávesnici když už do toho budu dávat peníze, ale zase pokud notebook budu nosit na přednášky , tak je lepší mít lehčí notebook že?? Ale zase mini notebook má malý displej na to , když se budu chtít koukat na filmy že?Mini notebooky zase vydrží 8hodin a normální tak 3,5 hodiny. Už jsem vážne bezradná. Prosím poraďte jaký notebook si mám vybrat na koleje a VŠ. Který pro mě bude ten vhodný???! S numerickou klávesnicí, nebo mini notebook?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? ReHu, led, Jahoda před 5013 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
PostApMan

Mini Notebook má tyto + a –

-
Malý displej
Malý výkon (Atom 1,6Ghz)
Nemá DVD-ROM
+
Výdrž baterie až 12 hodin(Acer)
Je malý(všude se vejde,nepřekáží)
Je levný (6899,– vč DPH Alza.cz)

Velký „noťas“
-
Je velký, težký, neohrabaný
Vydrží max 6 hodin (nový Acer až 8h)
Nutnost mít sebou nabíječku
+
Velký displej(velké rozlišení)
DVD/Blur-ray mechanika
Několika násobně vyšší výkon oproti mini
Numerická klávesnice (u 17")

Asi tak nějak, pro studenta VŠ se hodí mini (i na ten film stačí i když se to nezdá)
Ale pokud chodíte na VŠ technického zaměření, mini Vám nebude stačit.
A nebo použijte zlatou střední cestu (15")
Např.:
http://www.al­za.cz/acer-extensa-5235-312g32mn-d178795.htm a jemu podobné

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
led

mini notebook – netbook je dobrý ako pohotovostný ľahko prenosný stroj. Treba si však uvedomiť že jeho odľahčenie je na úkor rýchlosti, kapacity a interných npr.DVD zariadení.
Pokiaľ potrebujete často potrebovať rýchle spracovanie dát a používať externé zdroje (CD,DVD), väčšiu pracovnú plochu vyhráva notebook.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Lucy13