Avatar uživatele
nikeroska

Chtěla bych jít požádat otce, aby začal platit přídavky, prostřednictvím soudu. Co tam mám říct?

Jsem student, starší 18ti let ;) Děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Deli, briketka10, alenad před 4217 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
kapka

Snad jsem dobře pochopila otázku. Chcete dát k soudu žalobu na otce, který má stanoveno výživné a neplatí ho? Zde v odkazu je řešen stejný případ http://www.ro­dinausoudu.cz/o­tec-neplati-vyzivne-pro-zletilou-dceru-co-s-tim
Píše se zde, že můžete dát trestní oznámení na policii.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Deli

Pokud myslíš výživné (rodiče jsou rozvedeni, ty žiješ s matkou), můžeš podat na příslušný soud tzv. Návrh na stanovení výživného pro zletilé dítě. Napřed by sis to měla doma sepsat, a můžeš k tomu využít vzory na netu, např. si přečti něco o tom jak žádat, zde:
http://www.jak­tak.cz/jak-zadat-vyzivne-pro-zletile-dite.html
a tady přímo najdeš vzory podání návrhu k soudu:
http://www.po­radnabrno.estran­ky.cz/clanky/po­radenstvi/rodi­na-a-manzelstvi/vyzivne-na-dite-starsi-18-let---vzor-zaloby.html
Hodně štěstí.
Doplňuji:
Mapel se mýlí, můžeš dostat výživné i zpětně, a to až za 3 roky.
Podrobněji to najdeš v mém prvním odkazu.

Upravil/a: Deli

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Mapel

Pokud nebylo soudem stanovené výživné a soud má nařídit platí výživné tak na nic nečekej a žádnou policii. Podat okamžitě žalobu, protože výživné soud určí od doby podání žaloby a nemáš nárok na výživné zpětně. Podáním oznámení na policii by jsi přišla o peníze.

Pokud má otec vyměřeno výživné, tak potom podat oznámení na polici. Z tvé otázky není přesně jasné o co se ti jedná. Právo je hra se slovy.
Doplňuji:
!!!!!!!!!!!
Tak jak už Axl napsal. Rozlišuj před 18 let věku a po 18 let věku. Pokud nemáte něco ověřeno, tak to nedávejte jako fakt. Zbytečně vedete lidi do problémů.
!!!!!!!!!!!