Avatar uživatele
Usagi Yuki

Chci poslat věcné dary do Afriky. Nevíte o nějaké organizaci?

Ahoj, mám celkem velké množství plyšáků a jiných hraček (nepoškozené, hezké), které bych ráda poslala třeba dětem do Afriky nebo na jiné podobné místo. Nevíte o nějaké organizaci? Vždy když něco hledám, tak mi nabízí dítě k adopci. Jsem studentka, tak něco jako adopce pro mě opravdu není možné.
Vím, že je to dosti nezvyklá prosba, ale budu vděčná za každou odpověď.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? suaeda před 3439 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Agneta

Ty organizace, co se tímto zabývají, chtějí jen peníze, aby je mohly „rozdělovat“.
Zpravidla zůstane 95 – 99 % ve vlastní kapse a přitom by ta tvoje pomoc byla lepší, oni potřebují přece hlavně praktické věci, jako deky…ale i hračky…no je to škoda, ale nedá se nic dělat :D

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Spíše si zkus najít nějaký dětský domov poblíž – není ten ´africký cíl´ zbytečný?
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
uccello

Sundej si růžové brýle. Dětem v Africe je plyšák platný jako mrtvému zimník. Pošli jim peníze, které stejně skončí v kapsách lidí z organizace nebo rovnou dětský samopal. Děcka tam umí zacházet i s pravými. A k tomu sáček s uzeninami na posilnění.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

K čemu by v Africe komu byly plyšové hračky
(od studentky bych čekala určité povědomí o světě)?

Chcete-li být nějak prospěšná nebo užitečná, zapojte se např.
jako dobrovolnice do předčítání nemocným v nemocnicích nebo
seniorům v domovech/pen­zionech pro seniory. Případně jim
můžete chodit nakupovat, …

O plyšáky nemají zájem ani školky,
dětské domovy, (dokonce ani o oblečení) …

Všichni chtějí peníze.
(Stejně jako zmíněné adopce.)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
suaeda