Avatar uživatele
Usagi Yuki

Chci poslat věcné dary do Afriky. Nevíte o nějaké organizaci?

Ahoj, mám celkem velké množství plyšáků a jiných hraček (nepoškozené, hezké), které bych ráda poslala třeba dětem do Afriky nebo na jiné podobné místo. Nevíte o nějaké organizaci? Vždy když něco hledám, tak mi nabízí dítě k adopci. Jsem studentka, tak něco jako adopce pro mě opravdu není možné.
Vím, že je to dosti nezvyklá prosba, ale budu vděčná za každou odpověď.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? suaeda před 3439 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Agneta

Ty organizace, co se tímto zabývají, chtějí jen peníze, aby je mohly „rozdělovat“.
Zpravidla zůstane 95 – 99 % ve vlastní kapse a přitom by ta tvoje pomoc byla lepší, oni potřebují přece hlavně praktické věci, jako deky…ale i hračky…no je to škoda, ale nedá se nic dělat :D

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Spíše si zkus najít nějaký dětský domov poblíž – není ten ´africký cíl´ zbytečný?
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
uccello

Sundej si růžové brýle. Dětem v Africe je plyšák platný jako mrtvému zimník. Pošli jim peníze, které stejně skončí v kapsách lidí z organizace nebo rovnou dětský samopal. Děcka tam umí zacházet i s pravými. A k tomu sáček s uzeninami na posilnění.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

K čemu by v Africe komu byly plyšové hračky
(od studentky bych čekala určité povědomí o světě)?

Chcete-li být nějak prospěšná nebo užitečná, zapojte se např.
jako dobrovolnice do předčítání nemocným v nemocnicích nebo
seniorům v domovech/pen­zionech pro seniory. Případně jim
můžete chodit nakupovat, …

O plyšáky nemají zájem ani školky,
dětské domovy, (dokonce ani o oblečení) …

Všichni chtějí peníze.
(Stejně jako zmíněné adopce.)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
suaeda

Myšlenka na pomoc je krásná, ale lidi kteří ji organizují jsou asi většinou podvodníci. Moje příbuzná se již dvakrát náhodou ocitla na nějakém rautu v Praze, který připravovala právě nějaká organizace, která se zabývá humanitární pomocí do Afriky. Podle toho co vyprávěla jsem si udělal úsudek, že 50% toho co organizátoři vyberou jim zůstane. Zbytek si seberou lidi mezi sebe v onom státě, kteří to mají rozdělit a potřební nedostanou nic. A bohužel před vánoci se snaží tito podvodníci vybrat z důvěřivých lidí co nejvíce.
Takže dávám v okolí tam, kde to dobře znám a vím kdo to šéfuje (např. dětské domovy, útulky zvířat, hospici). Jinak jsou i u nás různé organizace, kterým se dá věřit. Většinou jsou to naše známé církevní společnosti které provozují např. různé Humaniky a pod. Jedna z nejznámějších a hlavně spolehlivých je Adra.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ptáč

Pošlete jim traktory, návody jak se co pěstuje a osivo. http://gregor­moldavit.blog­.cz/1410
Doplňuji:
Pardon, jasný článek Mileny Polákové chci šířit dál.
http://milena­polakova.blog­.idnes.cz/c/436709­/Potravinove-banky-populismus-ktery-se-nam-vymsti.html

Potravinové banky-populismus, který se nám vymstí.
_____________­________________________­_____

K čemu slouží takzvané potravinové banky, proč vznikají dnes již i napříč naší republiky? Píše se rok 2014, proběhla akce sběru potravin pro chudé lidi, kteří nemají peníze na jídlo. Ptám se, co to je za falešný populismus?! Je to populismus našich neschopných a falešných politiků, kteří ve své nenažranosti si přidávají ke svým platům ještě dalších 8100 Kč, což je bezmála naše stávající minimální mzda. Oni se nestydí a neštítí, přidat si k velkému a nezaslouženému příjmu od nás lidí této země, jeden plat navíc, s kterým jejich spoluobčan musí vyjít celý kalendářní měsíc… http://domaci­.eurozpravy.cz/po­litika/107412-babis-asi-navrhnu-aby-politici-delali-zadarmo/ http://domaci­.eurozpravy.cz/zi­vot/107266-duchodci-i-maminky-zuri-tato-ostra-slova-vzkazuji-politikum/

V současné době již jsou podobné potravinové banky ve 36 zemích včetně 15 zemí Evropy.

Co to dokazuje? Kromě celkového úpadku morálky a rychle zvyšující se chudoby, nezaměstnanosti a bezdomovectví, to dokazuje zvrácenost stávajícího nefunkčního systému, jehož plodem jsou právě tato jmenovaná negativa, ve kterém se počítá s tím, že chudí, budou obdarovávat ty ještě chudší a stále přibývající chudnoucí.

Vedlejším produktem tohoto manipulačního gesta jsou velké zisky obchodních nadnárodních řetězců a vznik dalších neziskových organizací, o kterých si můžeme myslet cokoliv a dokonce i to, že jsou vzniklé na tom základě, vytvořit také mj. „práci, pro práci“ těm, co budou dělat prostředníka, mezi dárci a obdarovanými. Kdo v těchto cizích řetězcích pracuje? České ženy a muži, mající neadekvátní příjem vzhledem k ziskům těchto cizáckých společností a ti také vlastně pracují navíc v době těchto haló akcí a silně pochybuji, že dostanou více peněz na svůj výplatní účet. To, že tyto zaměstnance často český management docela vědomě a povýšeně buzeruje, je běžná věc a že to je opět plus pro zisky cizáckých řetězců z práce naší pracující chudiny, je jasné. Čím více ponížený a čím méně placený zaměstnanec, tím vyšší zisky těchto obchodních a cizích řetězců. Vzhledem k tomu, že se mnohdy pod zástěrkou těchto charit skrývá také i nepoctivost, kdy dar, končí i v jiných rukách, než v rukou těch skutečně potřebných, je toto vše hodně vzdáleno skutečné nápravě. Protože zde se pro nápravu jmenovaných a hrůzných negativ, nedělá nic!

Otázka, která z toho plyne zní, PROČ MUSÍ BÝT NĚKTEŘÍ LIDÉ V NOUZI A TO V TAKOVÉ, ŽE VE TŘETÍM TISÍCILETÍ, NEMAJÍ PENÍZE NA STRAVU?! Druhou otázkou, která z toho plyne, je to, proč není řešena příčina, místo pořádání těchto falešných sbírek?!

V případě ČR je to proto, že ČR má velmi populistické politiky, kteří za peníze, jimiž je lidé platí nemalými platy a prebendami, nepracují tak, jak by měli pracovat, nepřemýšlí tak, jak by měli přemýšlet. Jsou to lidé neempatičtí a s minulostním myšlením. To, co zde za dvacet pět let zpronevěřili a úmyslně rozkradli, rozprodali, zaprodali, či vytunelovali, je pro naši společnost velmi bolestné a výsledek je ten, že kolem kontejnerů přibývá čím dál tím víc Čechů. Nejsou to jen jednotliví bezdomovci, ale jsou to dokonce i maminky s malými dětmi a také důchodci…. Ostuda, neštěstí, děs!!! Rok 2014!… Pokud si uvědomíme současnou politickou situaci, zjišťujeme, že se tito neschopní a chamtiví politici nestydí a k těmto již tak neodpovídajícím platům, vzhledem k jejich laxnosti, řešit skutečné a hrozivé problémy, kde jde o lidské životy, si budou přidávat minimální mzdu, běžného člověka, který ji má na měsíční přežívání, kdy po zaplacení povinného, nemá již zákonitě na „pestrou, vyváženou stravu“, o které se dozvídáme z reklam, a od výživových poradců. Nejenže těmto lidem nezbývá na tuto proklamovanou stravu, ale nezbývá jim na žádnou stravu, jen na několik rohlíků denně a mléko, nebo podobnou kombinaci…8500 Kč jako bonus nenažranosti a sprostoty, vůči nám všem a hlavně vůči těm co mají hlad a nuzují, trápí se, jsou v denním stresu a ponížení!

Pokud tento národ dál budou spravovat výše uvedená individua, bude přibývat sbírek tu na nemocné děti, tam zas na chudé a bezbranné děti, kterým máma s tátou nemohou zaplatit ani školní obědy, kroužky, či školu v přírodě.

Co řeší tato obdivuhodná solidarita českých lidí pod záminkou, že plýtváme potravinami? Neřeší podstatu. Jednorázová akce není nic, co by těm nejchudším dávala jistotu. Jistotu smysluplného a šťastného života.

Řešení chudoby, bezdomovectví, nezaměstnanosti a jiných anomálií neodpovídajících tomuto letopočtu, neodpovídající hojnosti, která tu na naší planetě jinak bezesporu je, leží v rukách evropské komise a EU parlamentu. Pokud tam ovšem sedí stejní sobci a nemyslící politikové, podřezávají si i pod sebou životadárnou větev, na které sedí se svými platy a prebendami na úkor spoluobčanů jednotlivých zemí a jednotlivých nešťastných lidí s těmito neblahými a smutnými lidskými osudy.

Nebudu zde připomínat ten fakt, že „naše“ proradná média budou tuto dnešní sbírku popisovat tak, že Češi si žijí nad poměry, neboť statistika říká, že bylo vybráno o několik tu potravin více, než v minulém ročníku této sbírky potravin pro chudé…To, že toto slovo skloňované v několika pádech,chudý, chudá, chudé, chudí, budeme používat a používáme v posledních letech častěji, než kdysi, je velmi smutný fakt, nepatřící do této doby vzkvétajících technologií a robotizace, v době, kde je tolik nadbytečného zboží ve skladech, které si lidé už ani díky malé kupní síle nekupují. Jsou to však věci a hračičky zbytné, kdežto bez jídla se člověk bytostně neobejde.

Řešení se nabízí a je zároveň řešením všech těchto v článku jmenovaných nelidských a nepochopitelných anomálií v nepřízeň člověka planety, kde je hojnost, která je však nerovnoměrně a nespravedlivě přerozdělena v neoprávněný prospěch jedněch a v neprospěch druhých, což je většina světové populace.

Děti narozené na naši planetu a vůbec člověk, jako takový, kteří v této době zemřou hladem bez přísunu potravin a vody, jsou zavražděni!! Je to dokonce záměr, aby tomu tak bylo, což je zločin jedenadvacátého století. Nepotrestaný zločin, zločin, který se nakonec vymstí neloajální civilizaci, kde člověk člověku jest vlkem. Boj o přežití musí být potlačen a zničen novým systémem, systémem všeobecného základního a nepodmíněného příjmu, který odkryje toky peněz, což je záchranou naší ztrácející se poblázněné civilizace.

Upravil/a: ptáč

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
NKMVTpola

Včera sem měla zkušenost,z jednou z dobročiných organizací v Ugande .. Chtěla sem jim poslat oblečení,po mich dětech ,vůbec o oblečení nestali rovnou si napsali o peníze ,když sem jim napsala že nemám pay pal a mám sama málo peněz ,a obecní že jim mohu poslat přez charitu . Narovinu mi napsaly že oblečení muzou koupit oni za ty peníze co jim pošlu. Nemám bankovní spojení pay pal to jsem jim řekla oni mi dali 100 možnosti jak jim peníze mohu poslat ,řekla jsem jim že jim mohu poslat malou dotaci o to oni vůbec nestali chtěli po mě nejspíš čelí plat ,začli mi emotivně hrát na city že jsem jim slíbila peníze že děti pláčou ,přitom to není žádná pravda psala jsem jim o oblečení .když jsem jim napsala o adresu kam obleční poslat trvalo jim dlouhou dobu než to poslali .. každý den mě obtěžovali ať jim pošlu peníze . Malou dotaci nechtěli tak sem od nich dala ruce pryč .. zablokovala jsem je .. a už se na podobné akce nevrham .. psala sem jim že máme dohromady 5 děti ze nemůže poslat mnoho peněz ale jim to bylo jedno ..

Avatar uživatele
carpediem

Agneto, tak tohle si napsla naprosto přesně:-((( Proto jim nedávám nikdy ani korunu, je to hnus:-(((

před 3439 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
Agneta

ptáč >>> moc pěkný text – toho odkazu…souhlas :D
Ale nesouhlas s tím tvým. Už jen, že si myslíš, že Afričany je třeba poučovat, že se jako asi v Africe nevyznají tak dobře jako Evropané :D

před 3439 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
ptáč

Jestli potřebují plyšáky, nebo agronomickou fakultu, nevím. Možná se mají dobře.

před 3439 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek