Avatar uživatele
strkaky

Chameleonka nežere a hrabe

Dobrý den,
dnes se ke mně dostala samička chameleona, je vyhublá, nejšpíš nežere už delší dobu a v terárku hrabe. Je velmi světle zelená. Nemá vůbec sílu v ocásku ani nohách, občas se ani neudrží na větvi. Myslíte že má neoplozenou snůšku? žádný vajíčka jsem nenahmatala, ale nejsem odborník. Co pro ní mám udělat, aby byla zdravá:/ děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3902 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Nechci strašit, ale já si pořídila chameleonku, bohužel ne od chovatele, ale z obchodu. Mělo se jednat údajně o mladičkou samičku, téměř mládě. zkraje prosperovala dobře, měla chuť k jídlu, všechno bylo v pořádku. Za krátkou dobu začala hrabat a chovala se podobně jako ta tvoje. Byla apatická, nežrala ap. a poměrně rychle uhynula ☹
Po provedené pitvě mi bylo sděleno, že jsem ji koupila už oplozenou a k vykladení vajec potřebují samice vysokou vrstvu steliva, což jsem jí neumožnila z neznalosti a neinfmovanosti. Samička bohužel uhynula protože byla plná nevykladených vajec.
Tvůj problém se samicí mi připomíná naše potíže.
Pokud nemáš v okolí veterináře nebo chovatele, kteří mají s těmito tvorečky zkušenosti, zkus se poptat tady www.ifauna.cz

1 NominaceKdo udělil odpovědi nominaci?anonym Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
PaNdA^

Já jsem choval 2 chameleony, a něco podobného se mi se samičkou stalo..Dodnes nevím co to je..Potom nic nechtěla žrát, dokonce jí cvrček , kterého měla sníst zabil :/.. A samec mi umřel ..Ani nevím z jakého důvodu O.o..Nejspíš steskem…Ale samička nejspíš snědla kus drti co měla v teráriu..Opravdu nevím co by to tedy mohlo být, pokud to není to samé co u mně, tak nevím..

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek