Chameleonka nežere a hrabe

Dobrý den,
dnes se ke mně dostala samička chameleona, je vyhublá, nejšpíš nežere už delší dobu a v terárku hrabe. Je velmi světle zelená. Nemá vůbec sílu v ocásku ani nohách, občas se ani neudrží na větvi. Myslíte že má neoplozenou snůšku? žádný vajíčka jsem nenahmatala, ale nejsem odborník. Co pro ní mám udělat, aby byla zdravá:/ děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Nechci strašit, ale já si pořídila chameleonku, bohužel ne od chovatele, ale z obchodu. Mělo se jednat údajně o mladičkou samičku, téměř mládě. zkraje prosperovala dobře, měla chuť k jídlu, všechno bylo v pořádku. Za krátkou dobu začala hrabat a chovala se podobně jako ta tvoje. Byla apatická, nežrala ap. a poměrně rychle uhynula :-((
Po provedené pitvě mi bylo sděleno, že jsem ji koupila už oplozenou a k vykladení vajec potřebují samice vysokou vrstvu steliva, což jsem jí neumožnila z neznalosti a neinfmovanosti. Samička bohužel uhynula protože byla plná nevykladených vajec.
Tvůj problém se samicí mi připomíná naše potíže.
Pokud nemáš v okolí veterináře nebo chovatele, kteří mají s těmito tvorečky zkušenosti, zkus se poptat tady www.ifauna.cz

Další odpovědi:

Já jsem choval 2 chameleony, a něco podobného se mi se samičkou stalo..Dodnes nevím co to je..Potom nic nechtěla žrát, dokonce jí cvrček , kterého měla sníst zabil :/.. A samec mi umřel ..Ani nevím z jakého důvodu O.o..Nejspíš steskem....Ale samička nejspíš snědla kus drti co měla v teráriu..Opravdu nevím co by to tedy mohlo být, pokud to není to samé co u mně, tak nevím..

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Zvířata

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zvířata

Zlatý Drap 1074
Zlatý beer 710
Zlatý www 558
Zlatý briketka10 346
Zlatý ReHu 306
Zlatý hanulka11 296
Zlatý annas 281
Zlatý marci1 263
Zlatý mosoj 257
Zlatý gecco 248

Zobrazit celkový žebříček

Facebook