Bojovnice pestrá a další ryby

Ahoj, chtěla bych se zeptat, jaké rybky mohu dát k Bojovnici pestré?
Nebo mohu použít kombinaci- 10 neonek + bojovnice + 2 krunýřovce + 2 pancéřovníčky?
Jsem teprve začátečník a moc si nevím rady.
Děkuji za odpoveď :-)
Doplňuji:
Akvárko má 30l a je tak akorát osazená rostlinkama.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Mam bojovnice, k tomu jednoho krunyrovce a 3 pancernicky. (A dalsi, netusim, co je to za druhy, mam je teprve ctvrt roku XD Holt si je nepamatuju.) Neonky nedoporucuju, bojovnice je zerou. (A ano, zerou, taky jsem se tomu divil. No.. meli tenkrat kvalitni a ne az zas tak lacine zradlo :)) Co k nim jde: zeptejte se primo ve zverimexu, tam vam poradi nejlepe. Ackoli kdyz si to budete porizovat vsechno zaraz, je sance, ze by vam ty neonky mohly prezit - pokud se daji hned na zacatku spolu, pak obcas beta sve touhy po jidle vydrzi.

Další odpovědi:

Zlatý

V rámci svého druhu lze chovat v jedné nádrži pouze jednoho samce. K ostatním rybám je mírná. Potěr jiných ryb považuje za kořist.

Bronzový

Nejdůležitější, jste zapoměla uvést. Jak je nádrž velká a jak moc je osázená rostlinama.
Pak se nechá teprve poradit jaký druh ryb a kolik.
Aby mohl být "betták" se neonkama musela by být nádrž přes 120 litrů a hodně zarostlá, jinak na ně bude útočit. Dle výběu ryb, který jste uvedla by muselo mít akva cca 80 litrů. Další chyba je 2 pancéřníčky (ne pancéřovníčky). Panceřníček je hejnová ryba a je jich potřeba alespoň 6, dva jsou málo a neprospívají.
Doplňuji:
30 litrové akva je pro setavu jakou jste psala opravdu nevhodné. Do této nádrže bych "bettákovi" koupil dvě samičky a nic víc. Na to je to akva akorát.
Pokud by jste tam dala ryby o kterých píšete tak je nádrž hrozně přerybněna. Na jeden cm ryby se počítá cca 1 litr vody.

Diskuze k otázce

janijaninka