Avatar uživatele
janijaninka

Bojovnice pestrá a další ryby

Ahoj, chtěla bych se zeptat, jaké rybky mohu dát k Bojovnici pestré?
Nebo mohu použít kombinaci- 10 neonek + bojovnice + 2 krunýřovce + 2 pancéřovníčky?
Jsem teprve začátečník a moc si nevím rady.
Děkuji za odpoveď 🙂
Doplňuji:
Akvárko má 30l a je tak akorát osazená rostlinkama.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? chudst, dědapetr před 4605 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
chudst

Mam bojovnice, k tomu jednoho krunyrovce a 3 pancernicky. (A dalsi, netusim, co je to za druhy, mam je teprve ctvrt roku XD Holt si je nepamatuju.) Neonky nedoporucuju, bojovnice je zerou. (A ano, zerou, taky jsem se tomu divil. No.. meli tenkrat kvalitni a ne az zas tak lacine zradlo :)) Co k nim jde: zeptejte se primo ve zverimexu, tam vam poradi nejlepe. Ackoli kdyz si to budete porizovat vsechno zaraz, je sance, ze by vam ty neonky mohly prezit – pokud se daji hned na zacatku spolu, pak obcas beta sve touhy po jidle vydrzi.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
dědapetr

V rámci svého druhu lze chovat v jedné nádrži pouze jednoho samce. K ostatním rybám je mírná. Potěr jiných ryb považuje za kořist.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Ar

Nejdůležitější, jste zapoměla uvést. Jak je nádrž velká a jak moc je osázená rostlinama.
Pak se nechá teprve poradit jaký druh ryb a kolik.
Aby mohl být „betták“ se neonkama musela by být nádrž přes 120 litrů a hodně zarostlá, jinak na ně bude útočit. Dle výběu ryb, který jste uvedla by muselo mít akva cca 80 litrů. Další chyba je 2 pancéřníčky (ne pancéřovníčky). Panceřníček je hejnová ryba a je jich potřeba alespoň 6, dva jsou málo a neprospívají.
Doplňuji:
30 litrové akva je pro setavu jakou jste psala opravdu nevhodné. Do této nádrže bych „bettákovi“ koupil dvě samičky a nic víc. Na to je to akva akorát.