Avatar uživatele
Loser

Bez práce, bez domova, bez příjmů – Co dělat?

Dobrý den,

je mi 20 let, od školy jsem pracoval kvůli zdravotnímu omezení vždy brigádně. Protože někam do fabriky atp. mě nevezmou (nikdy jsem neprolezl přes lékařskou prohlídku). S rodiči nemáme zrovna nejlepší vztahy a nyní mě nechali zrušit trvalý pobyt a musel jsem se vystěhovat. Takže jsem hlášen na Obecním úřadě. Snažím se najít nějakou práci protože již třetí měsíc brigáda není žádná k sehnání a žiji vlastně pouze z toho co jsem naspořil, přespávám u kamaráda v kanceláři kde se mohu i osprchovat atp. Ovšem finance docházejí, práce žádná v dohledu a tak přemýšlím co dál. Nikdy jsem se nechtěl dožadovat nějakých sociálních pomocí, ale ted už to bude potřeba. Chtěl bych se Vás tedy zeptat, pokud jsem vlastně bezdomovec, bez příjmů a pokud -li zavítám na úřad práce – sociálku mám nějakou reálnou možnost získat nějakou finanční podporu do doby než opět budu mít nějaký vlastní příjem?

Než tam zavítám radši se optám, zda má někdo přehled. Abych tam nebyl za úplného hlupáka. Snad se mi dostane nějaké rady. Děkuji Vám.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3025 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
terry

Už jsi dávno na úřadě být měl.
Řešit situaci na poslední chvíli není optimální.
A před vánocemi jsem viděla nabídky brigád často.
......
Začala bych přihlášením na pracák.
Každý den máš možnost se tam zdarma podívat na nabídku nových volných prac.pozic.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
postcd

viz odpověď uživatele terry. (úřad práce)
Pokud by nastala situace, že nebudeš mít žádné peníze, tak hmotná nouze: http://www.mpsv­.cz/cs/5

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

„Abych tam nebyl za úplného hlupáka.“ hlupák je ten, kdo nic nezkusí.
Z každého problému třeba hledat cestu. Raději být hlupákem s nadějí, než mudrcem v beznaději.