Avatar uživatele
Loser

Bez práce, bez domova, bez příjmů – Co dělat?

Dobrý den,

je mi 20 let, od školy jsem pracoval kvůli zdravotnímu omezení vždy brigádně. Protože někam do fabriky atp. mě nevezmou (nikdy jsem neprolezl přes lékařskou prohlídku). S rodiči nemáme zrovna nejlepší vztahy a nyní mě nechali zrušit trvalý pobyt a musel jsem se vystěhovat. Takže jsem hlášen na Obecním úřadě. Snažím se najít nějakou práci protože již třetí měsíc brigáda není žádná k sehnání a žiji vlastně pouze z toho co jsem naspořil, přespávám u kamaráda v kanceláři kde se mohu i osprchovat atp. Ovšem finance docházejí, práce žádná v dohledu a tak přemýšlím co dál. Nikdy jsem se nechtěl dožadovat nějakých sociálních pomocí, ale ted už to bude potřeba. Chtěl bych se Vás tedy zeptat, pokud jsem vlastně bezdomovec, bez příjmů a pokud -li zavítám na úřad práce – sociálku mám nějakou reálnou možnost získat nějakou finanční podporu do doby než opět budu mít nějaký vlastní příjem?

Než tam zavítám radši se optám, zda má někdo přehled. Abych tam nebyl za úplného hlupáka. Snad se mi dostane nějaké rady. Děkuji Vám.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3025 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
terry

Už jsi dávno na úřadě být měl.
Řešit situaci na poslední chvíli není optimální.
A před vánocemi jsem viděla nabídky brigád často.
......
Začala bych přihlášením na pracák.
Každý den máš možnost se tam zdarma podívat na nabídku nových volných prac.pozic.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
postcd

viz odpověď uživatele terry. (úřad práce)
Pokud by nastala situace, že nebudeš mít žádné peníze, tak hmotná nouze: http://www.mpsv­.cz/cs/5

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
led

„Abych tam nebyl za úplného hlupáka.“ hlupák je ten, kdo nic nezkusí.
Z každého problému třeba hledat cestu. Raději být hlupákem s nadějí, než mudrcem v beznaději.
Představte si: Stojíte na kraji pískové jámy. Písek zpod nohou se pomalu zosypáva … Pokud zůstanete, je to otázka času, kdy vás stáhne dolů.
Reál: Začíná vám začarovaný kruh, kdy pokud není splněna podmínka -trvalé bydlení → není trvalá práce → pokud není práce → nejsou finanční zdroje → není bydlení – (a dostali jsme se na začátek kruhu) to nemluvím o stravě a podobně, proto se z něj snažte co nejdříve dostat.
Nehledejte práci jen v místě bydliště, lokálpatriotizmus je krásný pojem, ale žaludek nenaplní a ubytování nedá.
Udělejte svůj krok a přeskočte svou pískovou jámu. Nečekejte radu a pomoc jiných bohužel mnohdy „nezištností“ se zakrývá chamtivost. Jedině vlastním úsilím můžete dosáhnout svého cíle. Nikdo to neudělá za vás.
Raději být hlupákem s nadějí, než mudrcem v beznaději.

Upravil/a: led

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Kura

Led udělal poezii a teď realita. Máš minimálně nárok na životní minimum což je v roce 2016 úžasných 3410,– kč. Je to prd, ale lepší než nic. Do fabriky pochybuji, že by tě nevzali, záleží na tom jaký máš zdravotní omezení. Jestli chceš, napiš mi soukromou zprávu.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
Loser

Dobrý večer,

abych uvedl na pravou míru. Nejsem nějaký nemakačenko, naopak já bych nastoupil i přes zdravotní stav kamkoliv. Ale jakmile lékař vidí co mám za problém, okamžitě mě zamítne. Tam kde bych přes lékařskou prohlídku prošel (kde fabriky mají svého doktora), tak to už je moc velké riskování, protože já mám nemocné srdce a běhat kolem pecí na hale je nesmysl.

O brigády jsem neměl nouzi nikdy, před vánoci se to ovšem zlomilo. Čekal jsem že to bude chvilkové, ale už se to táhne opravdu dlouho. Ano denně aktivně hledám a mám kontaktů více než dost. Ale opravdu je nyní nouze. Práce na HPP kterou bych mohl okamžitě bezproblémů vykonávat už jen z důvodu že jsem časově vysoce flexibilní. Tak zase mám problém, že mě nechtějí protože nemám invalidní důchod.

Na úřadu práce samozřejmě jsem vedený, nepotřebuji mít ještě dluhy na pojištovně apod.

Ohledně toho životního minima není problém že jsem vedený vlastně na obecním úřadě?

Děkuji Vám za reakce, zítra vyrážím se optat ohledně toho životního minima.

před 3024 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
led

pokud nebudeš hledat práci sám, nikdo ti ji nedá. Žádna poesie, jenom tvrdá realita.

před 3024 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek