Avatar uživatele
liskaeliska

Auto mi strašně řve, když přidám více plyn a nechce jet do kopců. Můžete mi poradit, co s tím je? Děkuji

Kolik by stála oprava?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? BEAES před 4853 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
aramah

Asi spojka? Kolik to bude stát? Záleží jaké máte auto.Třeba od 3000 do 15000kč.(nejsem odborník)

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
venkovan

Bez uvedení typu auta těžko říci kolik bude oprava stát. I popis „auto strašně řve a nechce do kopců ..“ je trochu nepřesný.
Ale mám myšlenku. Poprosit někoho druhého o pomoc. Potom pořádně auto zabrzdit, vyřadit rychlost, nastartovat a třeba rukou, hadrem ucpat koncovku výfuku a přidat. Pokud je výfuk děravý, výfukové plyny začnou unikat dírou, prasklinou, netěsností pod přírubami apod. Potom jsou dvě možnosti – vyměnit závadný díl a nebo zavařit. Pokud výfuk těsní, asi už do servisu aby závadu našli.. Výfuk je možné koupit od druhovýrobce – jsou levnější než značkový, ale plně funkční (dělá se podle originální dokumentace). Je ale potřeba při objednání vědět typ vozidla a rok výroby. Pokud vyměňují výfuk v servisu, je to potřeba trochu pohlídat zda servis namontuje značkový a nebo od druhovýrobce. Rozdíl v ceně je asi 30% a nezřídka se montuje ten levnější v ceně toho dražšího (to platí i pro další autodíly – světlomety, chladiče, poloosy, tlumiče pérování, brzdová obložení atd.
Napadá mne, že také může být protržený vzduchový filtr. Ten trochu tlumí hluk sání a může část utrženého filtru přicpávat sání. To je ale výjimečná závada.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Je někde děravá výfuková soustava ( tlumič, přívodní trubky, katalyzátor atd ). Cena se bude odvíjet od toho co to je. Od tisícikorruny sž po několik tísíc Kč. Nejdražší by byl katalyzátor.
Doplňuji:
Může to být také prasklý nebo utržený vlnovec na předním díle výfuku.

Upravil/a: mosoj