Avatar uživatele
Pokročilý

3 reklamace klávesnice u notebooku...

Dobrý den, chci se zeptat, jdu po třetí reklamovat klávesnici mého notebooku.... četl jsem že mám nárok na peníze z důvodu tří reklamací stejného komponentu.... peníze by mi měly být vráceny přímo na prodejně? nebo by je měl poslat výrobce??? notebook je starý 1,5 roku.... po každé jsme k výrobci odeslali žádost na vrácení peněz (poprvé z důvodu tří chyb.....(do kterých spadala i klávesnice) a poté z důvodu že jsme si notebook vyzvedli z prodejny po opravě a klávesnice se nám po 3 dnech rozbila opětovně...). Po každé nám notebook pouze opravili a peníze nevrátili..... ale opravdu takto závadný výrobek už nechci....aby se mi po jeho opravě po třech dnech zas rozbil.... Proto se ptám, mohl by nám peníze vyplatit prodejce?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Reklamaci se zákazníkem řeší zásadně prodejce (včetně eventuálního vrácení zboží a peněz).

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

peníze by měl vrátit prodejce kde jste jej koupili a reklamovali

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1819
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 458
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.