Zeptal/a se – 20.březen 22:33
Nakupování – E-shopy
Objednala jsem si zboží ze zahraničí, která byla 7.3. odeslána. Co vím, tak jiným lidem z ČR z toho e-shopu přišla do 4 dnů, já už čekám 13. Napadlo mě, že se třeba někde zatoulala, ale je taky možnost, že už je na poště, ale nedali mi upozornění k vyzvednutí (což se tady stává). Kam mám zavolat, abych zjistila, jestli mám zásilku už připravenou k vyzvednutí? Na zákaznickou linku, na ústřednu nebo na mojí pobočku? Nerada bych, aby ji poslali zpátky s tím, že jsem si ji nevyzvedla..
Zeptal/a se – 20.březen 22:47
Nakupování – E-shopy
Objednala jsem si zboží ze zahraničí, která byla 7.3. odeslána. Co
vím, tak jiným lidem z ČR z toho e-shopu přišla do 4 dnů, já už
čekám 13. Napadlo mě, že se třeba někde zatoulala, ale je taky možnost,
že už je na poště, ale nedali mi upozornění k vyzvednutí (což se tady
stává). Kam mám zavolat, abych zjistila, jestli mám zásilku už
připravenou k vyzvednutí? Na zákaznickou linku, na ústřednu nebo na mojí
pobočku? Nerada bych, aby ji poslali zpátky s tím, že jsem si ji
nevyzvedla..
Doplňuji:
číslo zásilky nemám, to je ten problém. Nevím tak vůbec, kde zásilka je,
proto to chci řešit telefonem. Nechci se na poštu táhnout s tím, že tam
budu stát hodinu frontu a oni řeknou, že tam balík ještě není.