Zeptal/a se – 13.březen 16:44
Právo a zákony – Občanské právo
Znám své práva při reklamaci, znám i povinnosti prodejce. Pokud jdu něco reklamovat má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace. Po této lhůtě jsem šla prodejny a požadovala její dořešení. Prodejce mi oznámil, že dodavatel to nestihl vyřídit, ať přijdu za týden. To jsem odmítla a požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To ovšem odmítl prodejce a odmítl mi i potvrdit, že tu reklamaci nestihl v dané lhůtě vyřídit. Co dál??? Jak dokážu, že to nestihl? Můžu zavolat policii a požadovat ať o tom udělají záznam? Jakou policii městskou nebo státní.
Zeptal/a se – 13.březen 17:23
Právo a zákony – Občanské právo
Znám své práva při reklamaci, znám i povinnosti prodejce. Pokud jdu
něco reklamovat má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace. Po této
lhůtě jsem šla prodejny a požadovala její dořešení. Prodejce mi
oznámil, že dodavatel to nestihl vyřídit, ať přijdu za týden. To jsem
odmítla a požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To ovšem
odmítl prodejce a odmítl mi i potvrdit, že tu reklamaci nestihl v dané
lhůtě vyřídit. Co dál??? Jak dokážu, že to nestihl? Můžu zavolat
policii a požadovat ať o tom udělají záznam? Jakou policii městskou nebo
státní.
Doplňuji:
Očko děkuji za radu, ale jak na čoi dokážu, že jsem tam po té lhůtě
byla? Pokud se ten obchodník chová tak nefér, tak pro něj jistě nebude
problém tvrdit, že jsem tam vůbec nebyla.