Zeptal/a se – 19.září 13:33
Vzdělání a práce – Základní školy
Pokud má dítě /druhá třída/ v pedagogicko- psychologické poradně zjištěnu např. silnou dyslexii, je povinností učitelky na to přiměřeně reagovat? Zvolit jiný učební plán, jiný systém známkování?
Zeptal/a se – 19.září 14:24
Vzdělání a práce – Základní školy
Pokud má dítě /druhá třída/ v pedagogicko- psychologické poradně
zjištěnu např. silnou dyslexii, je povinností učitelky na to přiměřeně
reagovat? Zvolit jiný učební plán, jiný systém známkování?
Doplňuji:
Ok, já vím, jak s dyslektickým dítětem pracovat, řídím se radami
z ped.-psych. poradny, další rady jsou na odborných stránkách na netu.
Bohužel paní učitelka, přestože dostala všechny podklady a konkrétní
doporučení z poradny, jaké chyby už nesmí ve výuce dělat a jak má
naopak postupovat správně, tak na to nereaguje. Budu s ní mluvit osobně ve
středu. Jak byste ji donutili vy? Nebyla na možnost, že se jí do třídy
připlete dyslektik, vůbec připravená, když k tomu došlo, nevěděla, jak
reagovat. Teď, když má instrukce a měla by si sama vyhledávat informace,
tak je jí to nejspíš fuk. Jakto, že na učitele nejsou žádné páky, aby
dělali dobře svoji práci? Nebo jsou? Nějaká inspekce? Přece jejímu
laxnímu přístupu nebudu jen tak přihlížet?