Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 19.září 13:33

Máte někdo zkušenosti se specielní poruchou učení u svých dětí, vnoučat nebo z učitelské praxe?

Vzdělání a práce – Základní školy

Pokud má dítě /druhá třída/ v pedagogicko- psychologické poradně zjištěnu např. silnou dyslexii, je povinností učitelky na to přiměřeně reagovat? Zvolit jiný učební plán, jiný systém známkování?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 19.září 14:24

Máte někdo zkušenosti se specielní poruchou učení u svých dětí, vnoučat nebo z učitelské praxe?

Vzdělání a práce – Základní školy

Pokud má dítě /druhá třída/ v pedagogicko- psychologické poradně zjištěnu např. silnou dyslexii, je povinností učitelky na to přiměřeně reagovat? Zvolit jiný učební plán, jiný systém známkování?
Doplňuji:
Ok, já vím, jak s dyslektickým dítětem pracovat, řídím se radami z ped.-psych. poradny, další rady jsou na odborných stránkách na netu. Bohužel paní učitelka, přestože dostala všechny podklady a konkrétní doporučení z poradny, jaké chyby už nesmí ve výuce dělat a jak má naopak postupovat správně, tak na to nereaguje. Budu s ní mluvit osobně ve středu. Jak byste ji donutili vy? Nebyla na možnost, že se jí do třídy připlete dyslektik, vůbec připravená, když k tomu došlo, nevěděla, jak reagovat. Teď, když má instrukce a měla by si sama vyhledávat informace, tak je jí to nejspíš fuk. Jakto, že na učitele nejsou žádné páky, aby dělali dobře svoji práci? Nebo jsou? Nějaká inspekce? Přece jejímu laxnímu přístupu nebudu jen tak přihlížet?