Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 2.listopad 19:30

Chcete se zasmát?

Vzdělání a práce – Základní školy

Návod na poznámky do žákovských knížek pro učitele:
•Váš syn mi dnes začal tykat, skákal mi do výkladu a chtěl vidět můj diplom.
• Váš syn při hodině hraje mariáš, hlásí dvacet i když nemá krále a ještě se hádá.
• Přinesl do hodiny prášek na pečení a předstíral prodej drog. Odmítal vše vydat a nyní i přiznat.
• Simuloval zvonění školního zvonku budíkem, a když se mu na to přišlo, ještě tvrdil, že ho o to školník požádal.
• Hází po spolužačkách sušeným semenem.
• Přinesla do školy DYMOGAM (zápalná tableta proti hmyzu) a vykouřila celý učitelský sbor.
• Při písemné práci chtěl odejít na záchod a vymlouval se, že se posere.
• Strká si lentilky do nosu a hraje všemi barvami.
• Při měření ve fyzice používá vlastní měřící přístroj a prohlašuje, že školní voltmetry nestojí za nic.
• Směje se mi za zády do očí.
• Vyvolán prohlásil, že nebude odpovídat bez advokáta.
• Pravidelně chodí do školy nepravidelně.
• Sebral třídní knihu, nechce ji vrátit a žádá výkupné.
• Při hodině dějepisu zapálil lavici a naváděl zbytek třídy, aby mě upálili.
• Vědomosti vaší dcery se rovnají nule; pro postup do vyššího ročníku je třeba, aby je minimálně zdvojnásobila.
• Nechává se od spolužáků osahávat a nehlásí to učiteli.
• Smrká mi do výkladu.
• Běhá po zdi.
• Strká ptáka do topeni! (poznámka žákovi, který nastražil do radiátoru chcíplého kosa).
• Tahá děvčata za mléčné vaky.
• Vyhrožuje mi smrtí !
• Straší děvčata ptákem (Sovou pálenou).
• Při hodině pleská mokrým pytlíkem o lavici.
• Znehodnotil nástěnný výtisk Mendělejevovy soustavy prvků vymyšleným prvkem – Spermium.
• Při slohové práci „Nejhezčí zážitek z prázdnin“ popsal soulož

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 2.listopad 19:53

Chcete se zasmát?

Vzdělání a práce – Základní školy

Návod na poznámky do žákovských knížek pro učitele:
•Váš syn mi dnes začal tykat, skákal mi do výkladu a chtěl vidět můj diplom.
• Váš syn při hodině hraje mariáš, hlásí dvacet i když nemá krále a ještě se hádá.
• Přinesl do hodiny prášek na pečení a předstíral prodej drog. Odmítal vše vydat a nyní i přiznat.
• Simuloval zvonění školního zvonku budíkem, a když se mu na to přišlo, ještě tvrdil, že ho o to školník požádal.
• Hází po spolužačkách sušeným semenem.
• Přinesla do školy DYMOGAM (zápalná tableta proti hmyzu) a vykouřila celý učitelský sbor.
• Při písemné práci chtěl odejít na záchod a vymlouval se, že se posere.
• Strká si lentilky do nosu a hraje všemi barvami.
• Při měření ve fyzice používá vlastní měřící přístroj a prohlašuje, že školní voltmetry nestojí za nic.
• Směje se mi za zády do očí.
• Vyvolán prohlásil, že nebude odpovídat bez advokáta.
• Pravidelně chodí do školy nepravidelně.
• Sebral třídní knihu, nechce ji vrátit a žádá výkupné.
• Při hodině dějepisu zapálil lavici a naváděl zbytek třídy, aby mě upálili.
• Vědomosti vaší dcery se rovnají nule; pro postup do vyššího ročníku je třeba, aby je minimálně zdvojnásobila.
• Nechává se od spolužáků osahávat a nehlásí to učiteli.
• Smrká mi do výkladu.
• Běhá po zdi.
• Strká ptáka do topeni! (poznámka žákovi, který nastražil do radiátoru chcíplého kosa).
• Tahá děvčata za mléčné vaky.
• Vyhrožuje mi smrtí !
• Straší děvčata ptákem (Sovou pálenou).
• Při hodině pleská mokrým pytlíkem o lavici.
• Znehodnotil nástěnný výtisk Mendělejevovy soustavy prvků vymyšleným prvkem – Spermium.
• Při slohové práci „Nejhezčí zážitek z prázdnin“ popsal soulož

Doplňuji:
Miroslavst: No, podle všeho, nikomu jinému nemohla patřit!!
😁