Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 11.březen 13:40

Vadí vám špatná kvalita zboží a služeb?

Nakupování – Reklamace

Subjektivně si myslím že kvalita už dlouho u nás rychle upadá, a to jak u zboží tak i u služeb, ve snaze za každou cenu dosáhnout úspěchu zisku se šetří na kvalitě, nejčastěji nadáváme na potraviny a boty, ovšem stejná je i situace ve službách, které jsou drahé a nekvalitní. Porovnejme třeba stránky na internetu, často na internetu nalézám blogy a stránky které by zde neměli vůbec být, protože jsou neskutečně nekvalitní, a není zde snaha tyto programové a informační zmetky z internetu eliminovat. Nedávno jsem četl článek o tom že 30% notebooků je u nás reklamováno v záruční době, a to jde o poměrně drahé technické zařízení!

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 11.březen 14:35

Vadí vám špatná kvalita zboží a služeb?

Nakupování – Reklamace

Myslím si, že kvalita už dlouho u nás rychle upadá, a to jak u zboží, tak i u služeb, ve snaze za každou cenu dosáhnout úspěchu zisku se šetří na kvalitě, nejčastěji nadáváme na potraviny a boty, ovšem stejná je i situace ve službách, které jsou drahé a nekvalitní. Porovnejme třeba stránky na internetu, často na internetu nalézám blogy a stránky, které by tam neměly vůbec být, protože jsou neskutečně nekvalitní, a není snaha tyto programové a informační zmetky z internetu eliminovat. Nedávno jsem četl článek o tom, že 30 % notebooků je u nás reklamováno v záruční době, a to jde o poměrně drahé technické zařízení!