Zeptal/a se – 7.leden 10:30
Příroda a životní prostředí – Zvířata a ptactvo
Klamavá reklama je zakázaná. Přesto se populární značky krmiv, například pro kočky prsí tím, že jsou kvalitní, pro zdraví vaší kočky, pro krásnou srtst, pro dlouhý život, i když je to přesně naopak. Čím známější a s velkolepější reklamou, tím nezdravější. Ty nejpopulárnější jsou barvené, dochucované, nastavované velkým množstvím obilí které nejsou schopné kočky trávit a s obsahem masa okolo 3–5 procent, kdy minimální doporučovaná hranice je 30 procent. Jmenovitě třeba Kitkat, nebo Pro plan. Jak si to mohou dovolit a proč to nikdo neřeší.
Zeptal/a se – 7.leden 12:10
Příroda a životní prostředí – Zvířata a ptactvo
Klamavá reklama je zakázaná. Přesto se populární značky krmiv, například pro kočky prsí tím, že jsou kvalitní, pro zdraví vaší kočky, pro krásnou srtst, pro dlouhý život, i když je to přesně naopak. Čím známější a s velkolepější reklamou, tím nezdravější. Ty nejpopulárnější jsou barvené, dochucované, nastavované velkým množstvím obilí které nejsou schopné kočky trávit a s obsahem masa okolo 3–5 procent, kdy minimální doporučovaná hranice je 30 procent. Jmenovitě třeba Kitkat, nebo Pro plan. Jak si to mohou dovolit a proč to nikdo neřeší.
Zeptal/a se – 7.leden 12:45
Příroda a životní prostředí – Zvířata a ptactvo
Klamavá reklama je zakázaná. Přesto se populární značky krmiv, například pro kočky, prsí tím, že jsou kvalitní, pro zdraví vaší kočky, pro krásnou srst, pro dlouhý život, i když je to přesně naopak. Čím známější a s velkolepější reklamou, tím nezdravější. Ty nejpopulárnější jsou barvené, dochucované, nastavované velkým množstvím obilí, které nejsou schopné kočky trávit a s obsahem masa okolo 3–5 procent, kdy minimální doporučovaná hranice je 30 procent. Jmenovitě třeba Kitkat, nebo Pro plan. Jak si to mohou dovolit a proč to nikdo neřeší?