Zeptal/a se – 8.říjen 19:49
Vzdělání a práce – Základní školy
Naše učitelka na Výtvarnou Výchovu si myslí, že výtvarka je
nejdůležitější na světě.
Vždy, když vejde do třídy tak jí asi v hlavě zazní „teď královnou
jsem já“
Pořádnám říka, že nechce abychom malovali jako Leonardo Davinci ale
přitom to chce.
Někdo si dá práci se svým výtvorem a učitelka mu vynadá a dá mu za to
5 a pošle ho zpátky.
Všichni ve třídě si na tu učitelku stěžují a nesnáší ji.
Já mám moc ráda výtvarku, ale ta učitelka mi ji znechucuje.
CO MÁM DĚLAT ABYCH MĚLA RÁDA VÝTVARKU POD VEDENÍM TÝ BLBSKÝ ÚČI?
Zeptal/a se – 8.říjen 20:03
Vzdělání a práce – Základní školy
Naše učitelka na Výtvarnou Výchovu si myslí, že výtvarka je
nejdůležitější na světě.
Vždy, když vejde do třídy, tak jí asi v hlavě zazní „teď královnou
jsem já“
Pořádnám říká, že nechce, abychom malovali jako Leonardo da Vinci, ale
přitom to chce.
Někdo si dá práci se svým výtvorem a učitelka mu vynadá a dá mu za to
5 a pošle ho zpátky.
Všichni ve třídě si na tu učitelku stěžují a nesnáší ji.
Já mám moc ráda výtvarku, ale ta učitelka mi ji znechucuje.
Co mám dělat?
Zeptal/a se – 8.říjen 20:03
Vzdělání a práce – Základní školy
Naše učitelka na výtvarnou výchovu si myslí, že výtvarka je
nejdůležitější na světě.
Vždy, když vejde do třídy, tak jí asi v hlavě zazní „teď královnou
jsem já“
Pořádnám říká, že nechce, abychom malovali jako Leonardo da Vinci, ale
přitom to chce.
Někdo si dá práci se svým výtvorem a učitelka mu vynadá a dá mu za to
5 a pošle ho zpátky.
Všichni ve třídě si na tu učitelku stěžují a nesnáší ji.
Já mám moc ráda výtvarku, ale ta učitelka mi ji znechucuje.
Co mám dělat?