Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 16.srpen 12:06

Jak mám postupovat při reklamaci třetí stejné závady na telefonu?

Elektronika – Mobily

Dobrý den,mám dotaz. Byl jsem již třikrát reklamovat telefon s tím,že nenabíjí.Poprvé mi dělali něco se základní deskou,podruhé touch panel a potřetí opět základní deska. Mám právo na odstoupení od smlouvy,když mi všechny tři reklamace uznali? Nebo se to bere tak,že pokaždé opravovali něco jiného a nejedná se tedy o třetí stejnou závadu? Tohle mi napsali mailem z prodejny. Ale myslím si,že závada byla nenabíjení telefonu a ta byla třikrát,takže mám právo odstoupit od smlouvy.Děkuji za odpověď

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 16.srpen 14:01

Jak mám postupovat při reklamaci třetí stejné závady na telefonu?

Elektronika – Mobily

Dobrý den,mám dotaz. Byl jsem již třikrát reklamovat telefon s tím,že nenabíjí.Poprvé mi dělali něco se základní deskou,podruhé touch panel a potřetí opět základní deska. Mám právo na odstoupení od smlouvy,když mi všechny tři reklamace uznali? Nebo se to bere tak,že pokaždé opravovali něco jiného a nejedná se tedy o třetí stejnou závadu? Tohle mi napsali mailem z prodejny. Ale myslím si,že závada byla nenabíjení telefonu a ta byla třikrát,takže mám právo odstoupit od smlouvy.Zapomněl jsem napsat,že jsem tel. kupoval v únoru 2014.Děkuji za odpověď