Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 25.červenec 17:50

Proč řidiči autobusů nejsou lépe placeni?

Vzdělání a práce – Práce a kariéra

V našem nástupnické podniku ČSAD je plat řidičů 13 až 16 000. Uvažoval jsem, že bych šel jezdit, ale ten plat mě vyděsil. To je normální, tahkle malý plat pro někoho, kdo má na starosti životy 40 lidí? To je normálně vykořisťování. Navíc musí vstávat ve 3 a dělají celý den. Stačí malá nepozornost a způsobí škody za miliony a způsobí smrt nebo zranění mnoha osob včetně sebe. Navíc mají hmotnou zodpovědnost, protože vybírají za jízdné. Jak je možné, že jsou tak málo placeni? Proč jsou kancelářské krysy lépe placeni než oni? Vsadím se, že kanceláře u toho ČSAD jsou plné různých managerů (schválně to nepojmenujou manažér, aby to znělo víc nóbl), kteří pořádně nepracují, zatímco šoféři, kteří dělají tu základní věc, ze kterí ti nahoře žijí, jsou téměř pracující chudoba. Pak se firma diví, že má málo řidičů a musí nabírat Ukrajince, nikdo to totiže nechce dělat.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 25.červenec 18:05

Proč nejsou řidiči autobusů lépe placeni?

Vzdělání a práce – Práce a kariéra

V našem nástupnické podniku ČSAD je plat řidičů 13 až 16 000. Uvažoval jsem, že bych šel jezdit, ale ten plat mě vyděsil. To je normální, tahkle malý plat pro někoho, kdo má na starosti životy 40 lidí? To je normálně vykořisťování. Navíc musí vstávat ve 3 a dělají celý den. Stačí malá nepozornost a způsobí škody za miliony a způsobí smrt nebo zranění mnoha osob včetně sebe. Navíc mají hmotnou zodpovědnost, protože vybírají za jízdné. Jak je možné, že jsou tak málo placeni? Proč jsou kancelářské krysy lépe placené než oni? Vsadím se, že kanceláře u toho ČSAD jsou plné různých managerů (schválně to nepojmenujou manažér, aby to znělo víc nóbl), kteří pořádně nepracují, zatímco šoféři, kteří dělají tu základní věc, ze které ti nahoře žijí, jsou téměř pracující chudoba. Pak se firma diví, že má málo řidičů a musí nabírat Ukrajince, nikdo to totiž nechce dělat.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 25.červenec 20:20

Proč nejsou řidiči autobusů lépe placeni?

Vzdělání a práce – Práce a kariéra

V našem nástupnické podniku ČSAD je plat řidičů 13 až 16 000. Uvažoval jsem, že bych šel jezdit, ale ten plat mě vyděsil. To je normální, tahkle malý plat pro někoho, kdo má na starosti životy 40 lidí? To je normálně vykořisťování. Navíc musí vstávat ve 3 a dělají celý den. Stačí malá nepozornost a způsobí škody za miliony a způsobí smrt nebo zranění mnoha osob včetně sebe. Navíc mají hmotnou zodpovědnost, protože vybírají za jízdné. Jak je možné, že jsou tak málo placeni? Proč jsou kancelářské krysy lépe placené než oni? Vsadím se, že kanceláře u toho ČSAD jsou plné různých managerů (schválně to nepojmenujou manažér, aby to znělo víc nóbl), kteří pořádně nepracují, zatímco šoféři, kteří dělají tu základní věc, ze které ti nahoře žijí, jsou téměř pracující chudoba. Pak se firma diví, že má málo řidičů a musí nabírat Ukrajince, nikdo to totiž nechce dělat.

Uprava: Proč bych měl dělat nějakýho manažéra, kterýho nikdo nemá rád? Na taková místa navíc je tlačenka a chtějí na ně jen vystudované ekonomy, kteří mají tah na bránu a jdou přes mrtvoly jak by to řekl jiný manažér. Ne každý na to má, mě by v kanclu vůbec dělat nebavilo a navíc nemám žaludek na to, chovat se predátorsky. Když má firma nedostatek řidičů, proč jim tedy nezaplatí víc? Hned by jich měli dostatek.