Zeptal/a se – 24.červenec 8:56
Aktuality a zábava – Aktuality
proč jsme v souvislosti s nehodou ve Studénce zahlcováni úvahami
o nutnosti řešení většího vzdělávání v autoškolách (osobně
neznám nikoho koho by v autoškole naučili řídit a kdo se neučil sám
v provozu), proč řeší zapojení placených psychologů (dle mého názoru
je posláním psychologa pomáhat jedincům kteří jsou ochotni se jim
„otevřít“ a ne definovat že určitá část řidičů nemá předpoklady
pro řízení)
proč se tedy jasně neozve, že velká část železničních přejezdů je
nastavena tak, že pokud zastavíte na znamení tak se odsoudíte k dlouhým
minutám zbytečného čekání než skutečně jede vlak (osobně znám
i přejezdy kde čekáte na závorách po dobu kdy cestující vystupují a
nastupují do stojícího vlaku ve stanici nedaleko přejezdu)
chce se po nás abychom byli produktivní, abychom všechno stíhali atd. tak
proč si pořád musíme nechat házet klacky pod nohy? koho chtějí
vychovávat dementi kteří nedokážou zařídit ani to aby se na přejezdu
spustily závory, po třiceti vteřinách přejel vlak a jelo se dál?
Zeptal/a se – 24.červenec 8:59
Aktuality a zábava – Aktuality
Proč jsme v souvislosti s nehodou ve Studénce zahlcováni úvahami
o nutnosti řešení většího vzdělávání v autoškolách (osobně
neznám nikoho, koho by v autoškole naučili řídit a kdo se neučil sám
v provozu), proč řeší zapojení placených psychologů (dle mého názoru
je posláním psychologa pomáhat jedincům, kteří jsou ochotni se jim
„otevřít“, a ne definovat, že určitá část řidičů nemá
předpoklady pro řízení),
proč se tedy jasně neozve, že velká část železničních přejezdů je
nastavena tak, že pokud zastavíte na znamení tak se odsoudíte k dlouhým
minutám zbytečného čekání, než skutečně jede vlak (osobně znám
i přejezdy kde čekáte na závorách po dobu, kdy cestující vystupují a
nastupují do stojícího vlaku ve stanici nedaleko přejezdu)?
Chce se po nás, abychom byli produktivní, abychom všechno stíhali atd., tak
proč si pořád musíme nechat házet klacky pod nohy? Koho chtějí
vychovávat dementi, kteří nedokážou zařídit ani to, aby se na přejezdu
spustily závory, po třiceti vteřinách přejel vlak a jelo se dál?
Zeptal/a se – 24.červenec 9:02
Aktuality a zábava – Aktuality
Proč jsme v souvislosti s nehodou ve Studénce zahlcováni úvahami
o nutnosti řešení většího vzdělávání v autoškolách (osobně
neznám nikoho, koho by v autoškole naučili řídit a kdo se neučil sám
v provozu), proč řeší zapojení placených psychologů (dle mého názoru
je posláním psychologa pomáhat jedincům, kteří jsou ochotni se jim
„otevřít“ a ne definovat, že určitá část řidičů nemá předpoklady
pro řízení).
Proč se tedy jasně neozve, že velká část železničních přejezdů je
nastavena tak, že pokud zastavíte na znamení, tak se odsoudíte k dlouhým
minutám zbytečného čekání, než skutečně jede vlak (osobně znám
i přejezdy, kde čekáte na závorách po dobu, kdy cestující vystupují a
nastupují do stojícího vlaku ve stanici nedaleko přejezdu). Chce se po nás,
abychom byli produktivní, abychom všechno stíhali Koho chtějí vychovávat
dementi, kteří nedokážou zařídit ani to, aby se na přejezdu spustily
závory, po třiceti vteřinách přejel vlak a jelo se dál?