Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 24.červenec 8:56

proč sdělovací prostředky neumí hledat pravdu?

Aktuality a zábava – Aktuality

proč jsme v souvislosti s nehodou ve Studénce zahlcováni úvahami o nutnosti řešení většího vzdělávání v autoškolách (osobně neznám nikoho koho by v autoškole naučili řídit a kdo se neučil sám v provozu), proč řeší zapojení placených psychologů (dle mého názoru je posláním psychologa pomáhat jedincům kteří jsou ochotni se jim „otevřít“ a ne definovat že určitá část řidičů nemá předpoklady pro řízení)
proč se tedy jasně neozve, že velká část železničních přejezdů je nastavena tak, že pokud zastavíte na znamení tak se odsoudíte k dlouhým minutám zbytečného čekání než skutečně jede vlak (osobně znám i přejezdy kde čekáte na závorách po dobu kdy cestující vystupují a nastupují do stojícího vlaku ve stanici nedaleko přejezdu)
chce se po nás abychom byli produktivní, abychom všechno stíhali atd. tak proč si pořád musíme nechat házet klacky pod nohy? koho chtějí vychovávat dementi kteří nedokážou zařídit ani to aby se na přejezdu spustily závory, po třiceti vteřinách přejel vlak a jelo se dál?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 24.červenec 8:59

Proč sdělovací prostředky neumí hledat pravdu?

Aktuality a zábava – Aktuality

Proč jsme v souvislosti s nehodou ve Studénce zahlcováni úvahami o nutnosti řešení většího vzdělávání v autoškolách (osobně neznám nikoho, koho by v autoškole naučili řídit a kdo se neučil sám v provozu), proč řeší zapojení placených psychologů (dle mého názoru je posláním psychologa pomáhat jedincům, kteří jsou ochotni se jim „otevřít“, a ne definovat, že určitá část řidičů nemá předpoklady pro řízení),
proč se tedy jasně neozve, že velká část železničních přejezdů je nastavena tak, že pokud zastavíte na znamení tak se odsoudíte k dlouhým minutám zbytečného čekání, než skutečně jede vlak (osobně znám i přejezdy kde čekáte na závorách po dobu, kdy cestující vystupují a nastupují do stojícího vlaku ve stanici nedaleko přejezdu)?
Chce se po nás, abychom byli produktivní, abychom všechno stíhali atd., tak proč si pořád musíme nechat házet klacky pod nohy? Koho chtějí vychovávat dementi, kteří nedokážou zařídit ani to, aby se na přejezdu spustily závory, po třiceti vteřinách přejel vlak a jelo se dál?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 24.červenec 9:02

Proč sdělovací prostředky neumí hledat pravdu?

Aktuality a zábava – Aktuality

Proč jsme v souvislosti s nehodou ve Studénce zahlcováni úvahami o nutnosti řešení většího vzdělávání v autoškolách (osobně neznám nikoho, koho by v autoškole naučili řídit a kdo se neučil sám v provozu), proč řeší zapojení placených psychologů (dle mého názoru je posláním psychologa pomáhat jedincům, kteří jsou ochotni se jim „otevřít“ a ne definovat, že určitá část řidičů nemá předpoklady pro řízení).
Proč se tedy jasně neozve, že velká část železničních přejezdů je nastavena tak, že pokud zastavíte na znamení, tak se odsoudíte k dlouhým minutám zbytečného čekání, než skutečně jede vlak (osobně znám i přejezdy, kde čekáte na závorách po dobu, kdy cestující vystupují a nastupují do stojícího vlaku ve stanici nedaleko přejezdu). Chce se po nás, abychom byli produktivní, abychom všechno stíhali Koho chtějí vychovávat dementi, kteří nedokážou zařídit ani to, aby se na přejezdu spustily závory, po třiceti vteřinách přejel vlak a jelo se dál?