Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 6.červenec 16:35

Je Čech náročný turista či rekreant, když tráví dovolenou někde u moře?

Cestování – Ostatní cestování

V novém občanském zákoníku se totiž objevil pojem " zkažená radost z dovolené" jako možný důvod k její reklamaci.

Nespokojení jedinci, kteří podávají reklamace, jsou zařazeni do určitých kategorií.

Setkali jste se s některými kategoriemi českých turistů? Kdo je podle vás

  1. Rozmazlenec
  2. Plánovač
  3. Stěžovatel
  4. Penzistka
  5. Rychlík

Je pravda, že „škatulkování“ není jednoznačná, kategorie se prolínají, takže na dovolené potkáme jedince namíchané z několika kategorií, často potenciálními stěžovateli.

Podle Magazínu MF Dnesz 25. června 2015.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 6.červenec 16:39

Je Čech náročný turista či rekreant, když tráví dovolenou někde u moře?

Cestování – Ostatní cestování

V novém občanském zákoníku se totiž objevil pojem " zkažená radost z dovolené" jako možný důvod k její reklamaci.

Nespokojení jedinci, kteří podávají reklamace, jsou zařazeni do určitých kategorií.

Setkali jste se s některými kategoriemi českých turistů? Kdo je podle vás

  1. Rozmazlenec
  2. Plánovač
  3. Stěžovatel
  4. Penzistka
  5. Rychlík

Je pravda, že „škatulkování“ není jednoznačná, kategorie se prolínají, takže na dovolené potkáme jedince namíchané z několika kategorií. I mezi nimi se najdou potenciální stěžovatelé.

Podle Magazínu MF Dnesz 25. června 2015.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 8.červenec 17:52

Je Čech náročný turista či rekreant, když tráví dovolenou někde u moře?

Cestování – Ostatní cestování

V novém občanském zákoníku se totiž objevil pojem " zkažená radost z dovolené" jako možný důvod k její reklamaci.

Nespokojení jedinci, kteří podávají reklamace, jsou zařazeni do určitých kategorií.

Setkali jste se s některými kategoriemi českých turistů? Kdo je podle vás

  1. Rozmazlenec
  2. Plánovač
  3. Stěžovatel
  4. Penzistka
  5. Rychlík

Je pravda, že „škatulkování“ není jednoznačná, kategorie se prolínají, takže na dovolené potkáme jedince namíchané z několika kategorií. I mezi nimi se najdou potenciální stěžovatelé.

Podle Magazínu MF Dnesz 25. června 2015.


Ad Klaphort. To, co jste napsal, už dnes docela neplatí, jak je možné zjistit nejen z nejen z netu. Jenže otázka byla rozsáhlejší.

„Po otevření hranic se změnil tuzemský trh cestovního ruchu k nepoznání. Největíší proměnou prošli samotní čeští turisté. Češi získali v oblasti cestování sebevědomí, vyhledávají kvalitní služby a kladou důraz na komfort. Upouštějí od přepravování autobusem, nechtějí cestovat přes noc, vyžadují zajištěnou stravu.“
http://www.in­via.cz/o-invia/press/tiskove-zpravy/3210-25-let-od-otevreni-hranic-cesti-turiste-ziskali-sebevedomi-misto-autobusu-si-potrpi-na-komfort/

Samozřejmě že pojem náročný zákazník je subjektivní. Určitě se objevují jedinci, kteří jsou nespokojení s jídlem, nebo s tím, že mají ubytování horší než si objednali, nelíbí se jim chování personálu, dokonce cestovní kancelář jim špatně naplánovala počasí. atd.

Děkuji za vaše odpovědi.