Zeptal/a se – 6.červenec 16:35
Cestování – Ostatní cestování
V novém občanském zákoníku se totiž objevil pojem " zkažená radost z dovolené" jako možný důvod k její reklamaci.
Setkali jste se s některými kategoriemi českých turistů? Kdo je podle vás
Je pravda, že „škatulkování“ není jednoznačná, kategorie se prolínají, takže na dovolené potkáme jedince namíchané z několika kategorií, často potenciálními stěžovateli.
Podle Magazínu MF Dnesz 25. června 2015.
Zeptal/a se – 6.červenec 16:39
Cestování – Ostatní cestování
V novém občanském zákoníku se totiž objevil pojem " zkažená radost z dovolené" jako možný důvod k její reklamaci.
Setkali jste se s některými kategoriemi českých turistů? Kdo je podle vás
Je pravda, že „škatulkování“ není jednoznačná, kategorie se prolínají, takže na dovolené potkáme jedince namíchané z několika kategorií. I mezi nimi se najdou potenciální stěžovatelé.
Podle Magazínu MF Dnesz 25. června 2015.
Zeptal/a se – 8.červenec 17:52
Cestování – Ostatní cestování
V novém občanském zákoníku se totiž objevil pojem " zkažená radost z dovolené" jako možný důvod k její reklamaci.
Setkali jste se s některými kategoriemi českých turistů? Kdo je podle vás
Je pravda, že „škatulkování“ není jednoznačná, kategorie se prolínají, takže na dovolené potkáme jedince namíchané z několika kategorií. I mezi nimi se najdou potenciální stěžovatelé.
Podle Magazínu MF Dnesz 25. června 2015.
Ad Klaphort. To, co jste napsal, už dnes docela neplatí, jak je možné zjistit nejen z nejen z netu. Jenže otázka byla rozsáhlejší.
„Po otevření hranic se změnil tuzemský trh cestovního ruchu
k nepoznání. Největíší proměnou prošli samotní čeští turisté.
Češi získali v oblasti cestování sebevědomí, vyhledávají kvalitní
služby a kladou důraz na komfort. Upouštějí od přepravování autobusem,
nechtějí cestovat přes noc, vyžadují zajištěnou stravu.“
http://www.invia.cz/o-invia/press/tiskove-zpravy/3210-25-let-od-otevreni-hranic-cesti-turiste-ziskali-sebevedomi-misto-autobusu-si-potrpi-na-komfort/
Samozřejmě že pojem náročný zákazník je subjektivní. Určitě se objevují jedinci, kteří jsou nespokojení s jídlem, nebo s tím, že mají ubytování horší než si objednali, nelíbí se jim chování personálu, dokonce cestovní kancelář jim špatně naplánovala počasí. atd.
Děkuji za vaše odpovědi.