Zeptal/a se – 26.únor 18:13
Kultura a společnost – Etiketa
Ten, kdo právě vyložil nákup ji dá za svůj nákup, nebo ten, kdo se chystá vyložit nákup ji dá za nákup předchozího zákazníka? Pokud prodavačka v důsledku opomenutí přičte něco do cizího nákupu, kdo za to může? Co na to Ladislav Špaček? Už se tím vůbec zabýval?
Zeptal/a se – 26.únor 19:37
Kultura a společnost – Etiketa
Ten, kdo právě vyložil nákup ji dá za svůj nákup, nebo ten, kdo se
chystá vyložit nákup ji dá za nákup předchozího zákazníka? Pokud
prodavačka v důsledku opomenutí přičte něco do cizího nákupu, kdo za to
může? Co na to Ladislav Špaček? Už se tím vůbec zabýval?
Doplňuji:
Osobně se kloním k tomu, že zarážka se dává za vlastní nákup. Kromě
již uvedených důvodů jde taky o to, že přední zákazník tím dá najevo
dalšímu, že pás je mu k dispozici a že tam nic už dávat nebude. Navíc
má zarážky blíž po ruce, než ten za ním.
V podstatě je to jedno, kdo ji tam dá, ale v případě smíchání
nákupů, bych se ošklivě díval na toho předního.
Jsou vůbec nějaké argumenty pro povinnost dalšího zákazníka,