Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 21.srpen 22:39

Mohu odstoupit od smlouvy?

Právo a zákony – Obchodní právo

Koupil jsem tiskárnu Samsung, po 3 měsících se začal zasekávat papír v podavači, tak jsem reklamoval, vyměnili podavač. po dalších cca 2 měsících jsem na tutéž zavadu tiskárnu reklamoval podruhé. Tuto reklamaci zamítli (údajně vytiskly 150 papírů a ani jednou se nezasekl). Večer jsem tiskárnu vyzvedl z prodejny, doma vyzkoušel a po několika pokusech se mi podařilo vytisknout asi 2 stránky. Vyfotil jsem display tiskárny s chybovou hláškou, zaseklý papír jsem zanechal v tiskárně a hned ráno odvezl na další reklamaci, ke které jsem přidal fotografii a několik pomačkaných uvízlých papírů z tiskárny. Žádal jsem odstoupení od smlouvy.

Dnes přišla sms o vyřízení reklamace, snaží se mi vnutit onu tiskárnu, já chci odstoupit od smlouvy. Nechtějí mi zamítnutou reklamaci uznat jako reklamaci a tvrdí, že je to teprve druhá stejná závada.

Mám právo na vrácení peněz, nebo mají pravdu oni, že zamítnutou reklamaci, i když závada přetrvávala, nelze uznat jako reklamaci?

Tiskárna je koupena na firmu, záruka je 24 měsíců.

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 22.srpen 16:10

Mohu odstoupit od smlouvy?

Právo a zákony – Obchodní právo

Koupil jsem tiskárnu Samsung, po 3 měsících se začal zasekávat papír v podavači, tak jsem reklamoval, vyměnili podavač. po dalších cca 2 měsících jsem na tutéž zavadu tiskárnu reklamoval podruhé. Tuto reklamaci zamítli (údajně vytiskly 150 papírů a ani jednou se nezasekl). Večer jsem tiskárnu vyzvedl z prodejny, doma vyzkoušel a po několika pokusech se mi podařilo vytisknout asi 2 stránky. Vyfotil jsem display tiskárny s chybovou hláškou, zaseklý papír jsem zanechal v tiskárně a hned ráno odvezl na další reklamaci, ke které jsem přidal fotografii a několik pomačkaných uvízlých papírů z tiskárny. Žádal jsem odstoupení od smlouvy.

Dnes přišla sms o vyřízení reklamace, snaží se mi vnutit onu tiskárnu, já chci odstoupit od smlouvy. Nechtějí mi zamítnutou reklamaci uznat jako reklamaci a tvrdí, že je to teprve druhá stejná závada.

Mám právo na vrácení peněz, nebo mají pravdu oni, že zamítnutou reklamaci, i když závada přetrvávala, nelze uznat jako reklamaci?

Tiskárna je koupena na firmu, záruka je 24 měsíců.
Doplňuji:
Děkuji za rady, reklamace vyřešena k mé spokojenosti, vrátili peníze.