Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 9.srpen 10:43

Jaký je podrobný popis .x souboru?

Počítače a internet – Programování a webdesign

Chápu již pozicování textur (UV), tvorbu sítě atp. Ovšem ještě nevím jak je to s materiály – které číslo co znamená atd. Problém s oficiální dokumentací mám tento: K čemu jsou mi sakra čísla a písmana – cosi jako 0×68FBk…? Z toho vskutku nepochopím, co ten daný kus znamená. Například první řada čísel v „MeshMaterialList“ atp. Chci tedy lidský popis – ne číselný kód, co je v dokumentaci… (Nevím zda je to jako s FBX – mám na mysli ASCII verzi – je-li, jako u FBX, i jiná.)

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 9.srpen 11:36

Jaký je podrobný popis .x souboru?

Počítače a internet – Programování a webdesign

Chápu již pozicování textur (UV), tvorbu sítě atp. Ovšem ještě nevím jak je to s materiály – které číslo co znamená atd. Problém s oficiální dokumentací mám tento: K čemu jsou mi sakra čísla a písmana – cosi jako 0×68FBk…? Z toho vskutku nepochopím, co ten daný kus znamená. Například první řada čísel v „MeshMaterialList“ atp. Chci tedy lidský popis – ne číselný kód, co je v dokumentaci… (Nevím zda je to jako s FBX – mám na mysli ASCII verzi – je-li, jako u FBX, i jiná.)
Doplňuji:
Jaká hra? .x je DirectX 3D model – ne hra… Chci jen vědět, co znamenají čísla u MeshMaterialList atp. Podařilo se mi pochopit MeshTextureCoords a pár dalších věcí – jen ten zbytek nemohu nikde najít a v oficiální dokuemtaci je jen změť čísel a znaků – nikoliv popis souboru – jen asi nějaký popis bytů, či co…