Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 27.červenec 15:25

Jak přesně je postavený čtverečkový dungeon?

Počítače a internet – Software

Zaprvé – co je myšleno pojmem, že se tyto hry vyvíjely na čtverečkovém papíru? Avšak především – jak se řeší scéna v uličce s nepřítelem? Je na pozadí jen jeden obrázek? (který je nakreslen tak, aby vypadal jako 3D – a objekty jsou nakresleny ve více směrech a velikostech, aby to i z dálky vypadalo 3D atp.) A nepřítel je udělaný tak, že má fáze – menší = v dáli a pak větší a větší – 3D to asi není – ne? Zkrátka – stačí jen každou scénu nakreslit (včetně pohledů do stran) a objekty udělat vícekrát, aby stále vypadaly věrohodně? (já nemám představu a chtěl bych si to zkusit)

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 27.červenec 17:42

Jak přesně je postavený čtverečkový dungeon?

Počítače a internet – Software

Zaprvé – co je myšleno pojmem, že se tyto hry vyvíjely na čtverečkovém papíru? Avšak především – jak se řeší scéna v uličce s nepřítelem? Je na pozadí jen jeden obrázek? (který je nakreslen tak, aby vypadal jako 3D – a objekty jsou nakresleny ve více směrech a velikostech, aby to i z dálky vypadalo 3D atp.) A nepřítel je udělaný tak, že má fáze – menší = v dáli a pak větší a větší – 3D to asi není – ne? Zkrátka – stačí jen každou scénu nakreslit (včetně pohledů do stran) a objekty udělat vícekrát, aby stále vypadaly věrohodně? (já nemám představu a chtěl bych si to zkusit)
Doplňuji:
To je jiná – to si již dovedu představit… Takže se dá říci, že to 3D je. (to co popisuješ je běžný postup – monstrum se zmenšením rozmaže – což je ovšem v reálu také tak – vzdálený předmět nevidíš ostře – pročež s dnešním PC bude výhodnější postavit 3D terén…)