anonym
Zeptal/a se – 4.říjen 10:04
Počítače a internet – Software
Potřebuji otočit objekt v 3D editoru Blender tak, aby si s absolutní přesností sedl zvolenou plochou (FACE) na základní rovinu XY scény.
Nemusím kvůli tomu dělat něco tak absurdního, jako spouštět fyzikální simulaci, nechat objekt padat a čekat na vypočítaný klidový stav, že ne ? určitě to jde mnohem jednodušeji v editačním režimu 🙂 Děkuji za radu zkušených 3D grafiků.
anonym
Zeptal/a se – 4.říjen 12:26
Počítače a internet – Software
Potřebuji otočit objekt v 3D editoru Blender tak, aby si s absolutní přesností sedl zvolenou plochou (FACE) na základní rovinu XY scény.
Nemusím kvůli tomu dělat něco tak absurdního, jako spouštět
fyzikální simulaci, nechat objekt padat a čekat na vypočítaný klidový
stav, že ne ? určitě to jde mnohem jednodušeji v editačním režimu 🙂
Děkuji za radu zkušených 3D grafiků.
Doplňuji:
Děkuji za odkaz, tam jsou uvedeny všechny možné metody zarovnávání,
avšak ten můj problém nejlépe řeší až plugin který jsem právě našel
http://www.youtube.com/watch?v=Mib9itAlBjw a funguje
bezvadně http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/3D_interaction/Align_by_faces
… je pouze nutné vytvořit dočasnou rovinu rovnoběžnou s ze základní
rovinou XY a pak plugin použít.