Zeptal/a se – 14.srpen 10:41
Aktuality a zábava – Aktuality
ve zprávách před chvílí hlásili, že firma, která má rekonstruovat dálnici d1 ještě nezačala s pracemi, protože podloží dálnice je jiné, než uvádí projektová dokumentace a zadavatel stavby se nedokáže dohodnout na ceně v souvislosti se skutečnou situací na stavbě. V té souvislosti ředitelství silnic argumetuje tím, že ostatní firmy řeší podobnou problematiku s neopovídajícím podložím a údajně si poradili sami. Znamená to, že firmy které práce provádějí prostě postupují podle projektu a neakceptují horší podloží a výsledkem bude během pár let návrat ke katastrofálnímu stavu dálnice?
Zeptal/a se – 14.srpen 12:37
Aktuality a zábava – Aktuality
ve zprávách před chvílí hlásili, že firma, která má rekonstruovat
dálnici d1 ještě nezačala s pracemi, protože podloží dálnice je jiné,
než uvádí projektová dokumentace a zadavatel stavby se nedokáže dohodnout
na ceně v souvislosti se skutečnou situací na stavbě. V té souvislosti
ředitelství silnic argumetuje tím, že ostatní firmy řeší podobnou
problematiku s neopovídajícím podložím a údajně si poradili sami.
Znamená to, že firmy které práce provádějí prostě postupují podle
projektu a neakceptují horší podloží a výsledkem bude během pár let
návrat ke katastrofálnímu stavu dálnice?
Doplňuji:
cochee- proč bohužel? ;) to je přece dobře vědět, že šmejdstva žijou
dál a že se nic jentak samo zlepšovat nebude ;) Mě třeba hrozně udivuje,
že stát vynaloží obrovské prostředky na geologický průzkum,
vypracování projektu a projektant tam namaluje jiný podloží a je to
v pořádku a nic se neděje ;) A taky je dost vtipná ta mediální masáž,
která to podává jako že nějaká firma si dovoluje narušovat stavbu ;).
A je to dobrý vědět i s přihlédnutím k budoucnosti. Vezmi si, že
pojedeš za deset let po rozbité a zkroucené d1 a budeš se najednou cítit
podvedený a nasraný. Takhle si to odbydeš hned a až tam za deset let
pojedeš tak ti to ani nepřijde ;)