Historie úprav

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.srpen 10:41

co to znamená?

Aktuality a zábava – Aktuality

ve zprávách před chvílí hlásili, že firma, která má rekonstruovat dálnici d1 ještě nezačala s pracemi, protože podloží dálnice je jiné, než uvádí projektová dokumentace a zadavatel stavby se nedokáže dohodnout na ceně v souvislosti se skutečnou situací na stavbě. V té souvislosti ředitelství silnic argumetuje tím, že ostatní firmy řeší podobnou problematiku s neopovídajícím podložím a údajně si poradili sami. Znamená to, že firmy které práce provádějí prostě postupují podle projektu a neakceptují horší podloží a výsledkem bude během pár let návrat ke katastrofálnímu stavu dálnice?

Avatar uživatele

Zeptal/a se – 14.srpen 12:37

co to znamená?

Aktuality a zábava – Aktuality

ve zprávách před chvílí hlásili, že firma, která má rekonstruovat dálnici d1 ještě nezačala s pracemi, protože podloží dálnice je jiné, než uvádí projektová dokumentace a zadavatel stavby se nedokáže dohodnout na ceně v souvislosti se skutečnou situací na stavbě. V té souvislosti ředitelství silnic argumetuje tím, že ostatní firmy řeší podobnou problematiku s neopovídajícím podložím a údajně si poradili sami. Znamená to, že firmy které práce provádějí prostě postupují podle projektu a neakceptují horší podloží a výsledkem bude během pár let návrat ke katastrofálnímu stavu dálnice?
Doplňuji:
cochee- proč bohužel? ;) to je přece dobře vědět, že šmejdstva žijou dál a že se nic jentak samo zlepšovat nebude ;) Mě třeba hrozně udivuje, že stát vynaloží obrovské prostředky na geologický průzkum, vypracování projektu a projektant tam namaluje jiný podloží a je to v pořádku a nic se neděje ;) A taky je dost vtipná ta mediální masáž, která to podává jako že nějaká firma si dovoluje narušovat stavbu ;). A je to dobrý vědět i s přihlédnutím k budoucnosti. Vezmi si, že pojedeš za deset let po rozbité a zkroucené d1 a budeš se najednou cítit podvedený a nasraný. Takhle si to odbydeš hned a až tam za deset let pojedeš tak ti to ani nepřijde ;)