Zeptal/a se – 2.květen 21:23
Nakupování – Obchodní centra
Nedávno jsem si řekl, že zajdu nakoupit do Kauflandu. Vzal jsem si tedy lístek, kde jsem měl poznačené různé zboží z letáku i s aktuálními cenami, jenže když jsem přišel do samotného řetězce, tak jsem si všiml, že u každého toho výrobku byla sice sleva, ale ve skutečnosti cena byla navýšena o korunu nebo dvě oproti slibované ceně ve slevě. Jedná se o nějaký nový marketingový trik? Je to zákonné takhle veřejně mást lidi? Stalo se vám taky něco takového?
Zeptal/a se – 2.květen 21:24
Nakupování – Obchodní centra
Nedávno jsem si řekl, že zajdu nakoupit do Kauflandu. Vzal jsem si tedy
lístek, kde jsem měl poznačené různé zboží z letáku i s aktuálními
cenami, jenže když jsem přišel do samotného řetězce, tak jsem si všiml,
že u každého toho výrobku byla sice sleva, ale ve skutečnosti cena byla
navýšena o korunu nebo dvě oproti slibované ceně ve slevě. Jedná se
o nějaký nový marketingový trik? Je to zákonné takhle veřejně mást
lidi? Stalo se vám taky něco takového?
Doplňuji:
Tedy například: původně 30 Kč, dle letáku nyní za 19 Kč, ve
skutečnosti 21 Kč